星期五, 6月 10, 2005

大執位

今日公司大執位,枱呀,電腦呀,通通都要執過位....起過風.....
唔知般完個位之後,個位風水會唔會好D呢?
可能有人工加喎(發夢)
:)

4 則留言:

ivan 說...

以我之前經驗所得..
公司行僅運跟本無人能阻!!
係將會麻麻先會擺大陣喎!>.<"
因為我舊boss好信風水,
個女風水師係蘇民峰個徒弟!
有幾多料就唔知~
生意好既時候會一年睇一次,
生意唔好時係二、三個月睇一次架!
希望你唔係我個隻~
(佢連缸魚死左都搵人填命一.一")
佢唔知會唔會遲d去泰國玩埋落降添!

JACK 說...

咁又無咁嚴重,只不過係move下D位,令D地方更有較地利用...
不過估唔到D 枱同D圍木板可以咁重.....

ivan 說...

hehe..係呀真係好重架!
我試過成間公司搬去較大地方時,
全部圍板都係我同另一個同事拆晒再裝番!
較完之後d肌肉都痛左兩三日...辛苦過"苦力"~

JACK 說...

有同感
:)