星期一, 8月 14, 2006

蛇餅

好久沒有到個戲院睇戲.....印像中好對上一次係(文西),都幾個月啦....近機星期出現左好幾套電影想睇,有(鬼怪屋),(Death Note),(魔盜王)......見今日可以早D攪掂D野,就拿拿林鬆人,走去APM睇返場戲,誰不知去到好似有錢派咁,多人到不得了,去到果時剛剛係6:30分,正正係開場時間,見到條隊咁長......有排排....決定鳴金收兵,擇人再睇啦.......學生哥快D放完個暑假啦....我想睇戲呀.......

12 則留言:

匿名 說...

暑假真係週圍都是學生哥呀

匿名 說...

阿蛇,可以上網買架!!

JACK 說...

re 藍海星: 係呀....通街迫到死.....攪到唔係咁想出街呀 ....

re AA :都係走果時至決定睇.....其實係無諗過咁多人law....平時APM邊有人去睇戲架.....

匿名 說...

放工後真係好難買飛,好彩公司五天工作,星期六可以早d出去買飛~~~呵呵呵!!!

Ryan 說...

其實你想看那套戲?

周圍的確有很多學生弟妹...

JACK 說...

re 八仔:點解個個都係返5日......我仲係要返5日半.....

re Ryan : 最有興趣果套係鬼怪屋....

匿名 說...

我睇死亡筆記時是星期日的早上9:05.......

匿名 說...

九龍灣ua好少人喎!!可以考慮下呀!!

JACK 說...

re 3界:咁我嘅死亡時間就係9:05:40......死於心臟衰竭........hahaha

re crystal : APM近屋企呀ma

匿名 說...

唔好睇"海盜"丫....

frankie

匿名 說...

係啦, 一放暑假通街都係人!

我想睇海盜喎!

GG

匿名 說...

要continuous 既..
唔太令人滿意...

frankie