星期三, 8月 23, 2006

有感而發

一早收消息知到堂弟A LEVEL 的成積不算很久差,但亦未如理想,在其Blog 得知他將會重讀F7, 亦下定決心明年再戰,他決定一切重新開始,自己改過個新英文名,開過一個新blog,新髮形....etc,來個破斧沉舟.........誓不擺休

每人有每人嘅路,你有你自己嘅選擇,我不便有什麼評論,反而對一切重新開始果方面本人又有另一種睇法.......改過個新英文名,開過一個新blog,新髮形,所有都係具體表面嘅東西,改與不改其實對個核心問題其實係無改過.....第二就係抺走過去來面對未來,如果過多幾年之後,又出現一個新嘅難關,唔通又改過個名,又開過個blog呀......又從頭來過????

我個人應為,要抺走過去,倒不如接受過去,時時刻刻都keep住一個錯誤嘅污點來警醒自己,總好過用一張白紙來從新寫過....來得有意義...... 要對自己的過去負責,難道好似日本人咁成日要削改侵華事件至得咩........與其花時間在想去改頭換面,不如認真想想個核心問顯,同埋下一步點行仲來得實制......

PS...Do your best.....

11 則留言:

ivan 說...

都係恆心、同決心問題啦~
最緊要有信心啦^^

Dicky Chan 說...

後生仔係咁架喇,佢都係想有d實際既野證明俾自己/其他人睇係有決心去改變遮,唔做呢d野,又點prove自己有改變呢?當然,我們都知道,做呢d野係多x餘。

正如我早十幾年都有一個想法,有咩大打擊/過失就去鏟青,以示改過/改變決心。早兩年有單野真係想過去鏟一鏟佢架,嘻,最後都係......冇鏟。

Ki. Yee 說...

佢年紀輕就講可以新開始...當年紀大, 慢慢就好多故慮。邊可以話新開始就新開始~唉!!

仲有.. 你同D 0靚仔講理論,叫佢地俾心機讀書,佢地唔明架!! 只是覺得你煩... 根本他們都沒有呢個心去做, 他改變只是外表... 重讀喎, 要搵藉口好聽D麻!!

要佢地明白.. 真係要靠佢地識得點諗!!

匿名 說...

你都講好啱, 有D野係抺唔走, 有D過去黎提醒自己先會長大~~

GG

JACK 說...

re ivan : ...有決心就一定掂....

re Dicky : 我諗我都有咁做過....這些都係一D人生必經階段...同思為方法..

re 姬絲 : 佢都經已生性果D架啦.....只係撻左Q姐(我估)

re GG : 所以我經常回帶睇返自己個BLOG.....有時揪身睇返自己個blog,....都可以作為提醒自己嘅方法....

Ryan 說...

同意你說要接受過去而非抺走過去,換個新英文名好像有點傻,但有多少人做到勇敢面對自己呢。

視乎他花多少時間去改形象,若只是一天兩天三天,由得他吧,如果這樣做能使他釋懷考不上的悶氣,重新鎮作,我倒支持他的。

匿名 說...

whitney - 被2個鬼仔笑完後決心改過名佢...始終都較女性化 , 第時自我介紹後唔洗再同人講"呢個係中性名黎 .. "

新blog - 往事不回首 , 唔想再見到從前自己的傻事 .

新look - 新人事 , 新景象ma , 朝氣d黎迎接來年的新挑戰吧 .

當日 , 自己的確十分失落 , 整個人沒了方向 , 不斷的問自己"已經盡了全力 , 但卻入不了自己心儀的學系 ? What's worse , 連degree 也沒有 , 卻只得一個可憐ge high dip ?"當時我很討厭自己 , 由細到大 , 人生都是平平坦坦 , even2年前ge CE亦然 , 從沒想過會落得今天的如思景地..

Anyway , 用了2星期來反思 , 我終於找回了自己應有ge方向 .


與其記著往往耿耿於懷 ,
倒不如積極面對將來 .


Chris

匿名 說...

的起心干叫自己改過, 重新發奮都是好事...當然唔可以只係得個講字喇~

匿名 說...

我應同你講法,佢甘做多餘左少少,要改就改,洗咩又改名又個樣,甘不如離開香港,脫離父子關係,同女友分手,絕交,六親不應,....
我會考一分都冇,甘咪要剪光頭..........

JACK 說...

re Ryan :....我地every body都咁支持佢架啦.........haha

re Chris :....考得唔好我都試過...Repleat 我都試過......仲要比你差好幾倍tim.....haha...撻Q就係人都有,咁樣正好比你平平坦坦的生活來點波折,起起落落人生先至過癮架ma......add oil al

re 藍海星 : 咁多人同佢講,我估佢識做架啦....haha

re M : 睇你而家咁成功,又再一次証明考得唔好.....唔代表一
切啦......

ivan 說...

chris~唔係比人笑下就要改名既~
唔好咁無性格啦~要有自己一套~

你有無聽過一個故事,
係一個畫家擺畫展,
佢有一幅自己覺得係驚世之作,
重放左一支筆給觀賞者留言,
佢認為幅畫很完美,
就叫人寫出唔鍾意既地方,
點知比人寫到幅畫係每一處都係唔好,
佢好失望..無哂信心..
畫展第二日佢改左叫人寫最鍾意既地方,
結果每一處地方都有人稱讚,
信心又即刻番黎~

所以意見人人都唔同~
岩唔岩自己用就要諗清楚..

太平坦無挑戰..點顯出身價呀~
有經歷而不跌倒..先係值得驕傲~