星期五, 8月 18, 2006

WOO~~~~~~~~

今晚又係夾歌時間,成晚嘅表現感覺都十分良好,(偶然也有撻Q啦),但當大家都好完滿咁夾完果隻歌,果刻真係好有衝動咁大叫出來,這就是夾歌嘅滿足感.........Wooooooooooooooo

PS. 當然有滿足係要負出代價,天天個多小時的不停練習是小不了的........也是值得的.....

17 則留言:

Ryan 說...

有幸客串人肉發聲機器,才知道練習是很總要的,沒有大電視顏色字指示,入錯拍子情況時有發生,跟唱K是兩個層次!
californication與this love都很難唱呢,相比起陪伴我成長--beyond的歌,較容易掌握。

匿名 說...

其實我有個心願,
就係想睇下你地夾band....

匿名 說...

大家有heart咁一齊去做一樣野, 確實係好開心 ^.~

GG

JACK 說...

re Ryan : 個feel同唱k 差好遠.....就好似午夜怨曲最尾都要夾幾次至做到啦.....

re Crystal : 都無乜野特別好睇姐.....haha

re GG : 大家都好熱血呀.....

匿名 說...

真係好興奮呢!
咁係時候向下一首歌出發嘞!比心機呀!

ivan 說...

日日練~算唔算係你最有恆心做既一件事~

JACK 說...

re 八仔 :真係停唔到呀......i love this JAM

re Ivan : 除左練習同食飯之外,都無咩係日日做啦....

匿名 說...

californication你越打越有power~
一個字形容「精彩」

Ryan 說...

to jack:午夜怨曲夾了幾次都夾不到喎!

ivan 說...

唉...書左10蚊比呀jack添..
真係側面..重以為自己睇得好清楚添..
衰左..爭住先..有拖無欠~^^

JACK 說...

re 無名 : 姐係話的打得大力姐.....haha

re Ryan :...........下次要溝通多D啦.....

re ivan :算啦...昨晚都欠了你很多零頭數啦......

匿名 說...

無錯,練咁多就係等這一刻~~~~~~~今次(其實係最近幾次‥‥‥)我都對大家唔住,夾唔足貨,我下次一定會俾大家一個交待~~~
ps: 下次將會有一take完美的califorication的!!哈哈‥‥‥仲有,慈爺,有咩歌想玩,不妨俾多啲意見~~~
by Suennam

JACK 說...

Try Our BEST

匿名 說...

近呢2次都夾得好左,大家加油。
午夜怨曲第一次夾都算幾好,阿慈你d detail位都做得越來越細緻,比5個叻你。

哈,我個intro就濕滯啦,初初無諗過用2個keyboard 去做,所以做到好"呢hea",好在阿ryan哥都入得到第一句。
我下次都會做好d架啦。

Elaine

Ryan 說...

真x慕你們能懂樂器...我只得把聲

JACK 說...

要唱得好又絕非易事呀.....

匿名 說...

見到你開心都替你高興呀~要夾好首歌, 真的不是易事, 除了自己練, 仲要和夾的人一齊練, 好野呀你~