星期五, 8月 11, 2006

同學飯局

7個唔同範疇嘅設計人,聚埋食飯..創意貢係爆燈啦....大家各自都咁忙,難得聚埋食飯.....感覺就係爽......haha

8 則留言:

ivan 說...

即係7個呀mic~hehe~
開心就得啦~^^

owind2 說...

哈哈...要約咁多人出黎食飯真係有d 難度...因為大家都咁忙...不過今餐又食得幾開心....

JACK 說...

re Ivan : 無錯....7個7個.....haha

re Owind2 : 次次都開架啦....而家你地畢晒業,就易約好多啦...

Ki. Yee 說...

你今次食飯的收穫就是... 7個MIC !! 哈哈!!

希望.. 下次約人好似今次咁易約!(今次都有三人放飛機!)

匿名 說...

係喎...咁樣講幾好聽喎
七個設計人...hehee
(但可唔可以唔要7個阿mic 呀 =.=)

GG

匿名 說...

又7個!哈哈哈哈哈

匿名 說...

喂喂!我冇放飛機呀,只不過要睇住囡囡,因為佢呢排肚仔唔c服,肚all,有時有一舊爛屎all係房有時就all係廳..humm..好煩呀...最煩係咁樣情況,所以我就唔泥.
我想問我冇泥外仲有邊兩個大佬呢?

JACK 說...

個個都係大佬啦...我係細佬.....