星期一, 8月 07, 2006

大鄉里

其實回大陸揼骨係一件好多人都試過,或者經已好有經驗嘅事,不過其實凡事都有第一次....今日我就真係做左個大鄉里啦....

朋友約我一同上大陸行過轉,行到中間時間無乜野做,有人提議去揼骨,揼返幾粒鐘,之後去食飯,時間arm arm 好,之後去左唔知咩咩水療中心.......就開始變鄉里嘅旅程啦.....入到去第一件事就係get off...除晒D衫....個個二話不說,除到一件都無,齊齊來個玉白相見,咁嘅情況,對初參預的我實在有小小懢界,之後冲返個涼....開始比人揼......

自問身體感觀細胞異於常人,敏感非常,有D位摸一摸都人好癢又或者不停發笑,所以每每揼到果D敏感位,立即都令我面形紐曲,啼笑不得......如事者,經過接近1小時多的辛勞之後.....我個人發現,比起未揼之前更加累......都係唔揼好過.....

PS: 晚飯到左唔知邊度食自坐餐.....果間野多野食到不得了,成個food count咁.......真係有好多野都未試晒.....好飽......

10 則留言:

Dicky Chan 說...

我又要睇!!我又要睇!!

我都係,唔like俾人揼,揼完,本來唔散都變散。

今次做鄉里
下次帶路喇

匿名 說...

我上次跟同事去,有貼錢攞苦來受之感,同係泰國時既泰式按摩差很遠呢﹗

ivan 說...

要除清~有無必要呢~咁大希生~
係咪唔止揼骨呢..haha~
好似搵命博咁喎^^

JACK 說...

re dicky : 下次游水show 比你睇啦....haha

re 爆格 :唔知點解D人咁中意比人揼.....

re ivan : 唔好心邪.....only 揼骨

purpleaileen 說...

哈哈
睇唔出你咁大鄉里,不過我都未試過。

Ryan 說...

搵次一齊去!

p.s.我都未去過!

JACK 說...

好的......

匿名 說...

ONLY揼骨????..haha~

匿名 說...

HAHA./
好攪笑野..!!!

匿名 說...

我都係唔鍾意比人揼, 但係身邊d朋友就好鍾意返大陸比人揼.