星期五, 8月 25, 2006

8萬5事件又再次發生......

本人唔算係好有交帶,但總算係改善中,原因係好怕人無交帶,如一早約左我,但到果日放飛機,仲要連電話都無個果D......至憎.......

日前有份Job 本來都傾好左價錢同制作時間,都傾到攞file起layout嘅地步.......可是過左幾日遲遲未有回覆,可能係價錢又或者其他原因啦.....我都心知胞死腹中架啦.....無得做唔緊要喎,i
am not care......但係可唔可以出句聲呀.....單聲唔係咁難姐,況且大家都未見過面,有幾難開口jack......學鬼埋董先果D衰野,唔再講就唔存在.......side晒我D精神去諗........

9 則留言:

匿名 說...

8萬5事件即係咩事呢?

匿名 說...

我都覺得freelance依類job好煩, 好多依D情況發生!

GG

Ryan 說...

之前都我有單freelance情況類似,email聯絡幾次之後再找不到他...其實彼此不認識,跟我說聲提案落選,不中標,所以暫時沒合作機會,我沒所謂,即使只是一通電郵也好...

purpleaileen 說...

最怕呢D人,都唔係太明呢D冇交帶既人都出來做事,岩唔岩都出句聲唔會死喎﹗就算大家係識或見過都唔怕啦﹗何況都未見過面就更加唔怕啦﹗唔通合作唔到,下次係街會找他悔氣咩﹗
(勾起的我回憶)

JACK 說...

re Crystal : 得閒睇多D新聞啦....徒第仔 ....

re gg :無計......咁嘅事係會無止境發生

re Ryan ﹠君 : 係law ...客氣講句姐....好似真係怕我會反面咁....

ivan 說...

haha..經常事..haha~
所以我好差,都唔想接freelance做~
一來我唔缺錢(唔代表有錢)..
二來我放左全副心機而收得雞綷咁多我又唔想~
初出道時~都試過用公司資源做freelance~但完成後爛尾太多次..haha~

唯一接過一次..用一個鐘時間去做..收左人一千蚊..haha..呢單我已經最大單..haha~自此無再收~

JACK 說...

re ivan : 咁咪一分鍾成百幾蚊....而家邊有咁筍呀....

re AA :其實係而家個潮流興fate out....呀.....同D歌一樣我都唔係咁鐘意fate尾嘅歌.....

Stan Yuen 說...

I think u should earn more experience on dealing with client. Shouldn't waste too much time when nothing is confirm and most of them won't get back to you if they decided not to use u. So follow the rules if u wanna be in the game, don't blame. u know its not easy being a designer

JACK 說...

Yo man u a right... i am still learning........