星期日, 8月 20, 2006

.......悶Show....

昨日與友朋睇了一個名為(HK STYLE)嘅show......我用一個show來形容是因為,好難去用一個定位來介定屬於那重演出,回說場show.......老實講一個字 悶..............真係我都唔知訓左幾多次.......訓完又醒,醒完又訓....做左50分鐘嘅短片,後半部無一條友鋼琴獨奏,存場無一句說話,無一句對白........為一可取之處就係燈光設計配合,及投影機與電視屏幕嘅互相配搭,好有新鮮感..........

6 則留言:

ivan 說...

我印象中以為講舊香江..
係有新舊貌既對比..有d旁白介紹下地點~
點知出d字就有d可有可無...
前段既演繹手法,真係接受唔到..
鋼琴聲實在令人眼訓~...
本來同你講中途走左..都應該無捐失~
但原來走左真係有捐失..我收番個句haha~
後面手法加番不少分~^^

字幕當中..學左幾句野..
less is more
more is less
less is less
more is more
香港式哥德風格~
煩惱是感覺和記憶的消失~

腦中呢幾句..唔知係得定失~

JACK 說...

我未睇之前反而係,諗住有條友企出來講野....好似apple果個steve job 咁點知會咁Q悶.......$153....唔值law....

匿名 說...

hoho...放飛機的代價 (joking)

似乎要好有深度嘅人先睇得明

GG

Ryan 說...

"less is more
more is less
less is less
more is more
香港式哥德風格~
煩惱是感覺和記憶的消失~"

咁"高深"既?
難怪你們之後要飲野盡興啦,咁悶!

JACK 說...

re gg :下次請你飲野補返數啦....haha

re Ryan: 飲野果度仲勁 .....3,4個都貓晒.....要送埋佢地返屋企.......返到自己屋企成5:30.......

匿名 說...

好似係好藝術嘅show喎,我一定會瞓足全場姐!