星期三, 1月 25, 2006

低能

你過左咁多年都仲係咁無里正經,咁多年都仲係扮傻來take attention,咁多年都仲唔識分幾時應該玩,幾時唔應該玩,可能你覺得無問題,但係其他人只會覺得你幼稚,唔該長大啦........

5 則留言:

ivan 說...

真惜每個階段~
我細時就鍾意扮大個...
人大左就扮青春~呵呵~

JACK 說...

咁我都覺得我有時無理正經,但最緊要有分串啦......要正經時就要正經返小小,我覺得佢過份左啦....

匿名 說...

人大左就扮青春

哈哈哈哈~
呢句...
睇黎我都要自重下喇!!

其實究竟發生咩事呢??

JACK 說...

其實大家唔洗誤會,我只係對一位朋友嘅睇發姐

匿名 說...

玩下踢爆先,我直覺係...呵呵﹗