星期五, 1月 06, 2006

昨夜燈光燦爛

同班朋友仔出來影燈飾,有人都覺得我無心影,其實我係有心無力姐.........相機太差啦.....哈

6 則留言:

ivan 說...

影相麻~...機勁唔勁無所謂喎~~

JACK 說...

所以我係有影家.....不過小D之咪.....

匿名 說...

HA∼其實太凍∼見你吾影好似陪我地捱凍咁∼覺得吾好意思咋∼如果吾係咁凍∼響海旁傾下計都幾開心架∼

JACK 說...

咁琴晚都幾開心啦,仲做埋助手添...哈

匿名 說...

我都係喇,未試過影夜景,原來真係唔掂嫁呢d機。好彩,有豬籮記恐龍影下haha
都係算吧喇,我都無心機影。不過,我係第一次去星光大盜,叫做有d新鮮感喇。

匿名 說...

我帶去部機唔好得你部好多咋﹗
不過d相執過下先拎出來獻下世,嘻﹗