星期三, 1月 04, 2006

返工症候群

經過一個長假期之後,又要返工啦......返左兩日都未回狀態.......仲好想繼續放假呀.....

9 則留言:

Ryan 說...

我都係呀,做野很慢;p

ivan 說...

叫自己收拾心情..收拾心情..但都重係咁!
博炒咁..haha!

JACK 說...

成日都在download 新歌落itrun,一係就上網......正組野做得好慢,同無乜mood,好彩唔係咁忙姐....

Ki. Yee 說...

唉.. 我都好眼瞓! 好唔想做野..
快d到農曆年啦! 又有長假期啦!

Ryan 說...

各位兄弟姊妹,重有三個星期咋,大家頂埋佢啦!

匿名 說...

我都冇野做...haha

fRANKie

匿名 說...

JACK
你同我一樣喎!
我淨係掛住上網吹水....
差唔多咩都無做過~

匿名 說...

me2~me2~me2~haha
gigi

JACK 說...

原來個個人都有這個症狀.....哈