星期五, 1月 13, 2006

無心機打過

本來打左一大段字,一不小心點知洗晒.......又無乜心機打過.......激死我啦....有幾會先再講.......

5 則留言:

Ryan 說...

我亦試過打了一大篇文章,一不小心一"click",刪除晒...
:-(
你可以試試我的方法,於gmail那邊寫draft,因為每隔數分鐘它會自動save,寫好再post過來,這便可避免再發生!

ivan 說...

係呀係呀...試過~...成篇野咁就無左..haha
真係不奇然講左句粗口...妖~(好聽左)

而家會係notepad打完先再copy過去blog呀~

JACK 說...

係喎.....都係save最緊要......成版野打左我幾個字.....真係激死人......

匿名 說...

好淒涼喎!不過我又未試過喎!!
所以次次都係一打就打落去~
我信得過sinablog~

匿名 說...

我又何嘗唔係試過0甘呢