星期三, 1月 11, 2006

大假

今早收到個E-mail,內容大至講我來年1/1/06 - 31/12/06 將會有十多日假期,見到都好開心心喎,係時候想想幾時去旅行啦......

7 則留言:

匿名 說...

哈哈,我都有十一日假期丫﹗但我都唔知幾時用好……

匿名 說...

咁啱我尋日都有去旅行嘅念頭...突然好想自己去多次Aus~
gigi

匿名 說...

旅行!旅行!旅行!旅行!旅行!旅行!旅行!旅行!旅行!旅行!旅行!旅行!旅行!
我又要....

frankie

JACK 說...

有好多個目的地都想去.......有東歐,英國,new sealand, 馬爾代夫,非洲,.......好多好多..........過可能最後無錢去.....到左長洲就算.....:)

JACK 說...

may 你個s加國之旅攪成點呀.....??

匿名 說...

唱k果日已傾緊農曆年後去玩番四日陽光與海灘。諗下都開心,哈哈﹗

JACK 說...

人類天性,一想到玩就幾時都咁開心