星期一, 1月 02, 2006

終於有日停一停

一次過講返近日嘅事先......

31/12/05
當日係除夕晚,晚上約左一班小學同學,到其中一位於九龍城家的天台上BBQ,果間屋大到不得了,只係個廳都千幾尺,十幾人開P都無乜問題,在火埋中倒數,都係第一次,之後就係飲酒....真估唔到,8個人飲,都可以清左.一支紅酒,一支芝華士,一支black label,同埋一支vodka.....真係好驚人,換來嘅係個個嘔到九彩,雖然我都有嘔,但神智凝然清醒,但最令我意外嘅係,當我在廁所嘔完出來之後,見到其中一位男性朋友,不停高聲嚎哭,並不停自債,內容大約係,“自小單親家庭長大,受盡白眼,現今有一子一女,可是老婆走左老,佢唔想自己D仔女好似佢咁樣,而且覺得好辛苦“,由於佢嘅事一同引發起其餘同樣係單親家庭長大嘅其他人一同擁抱嚎哭,我當時無乜可以做到,不知不覺睡著了......第二天醒來問返當事人知唔知自己做過D乜,佢話完全無印像,仲問返我地佢講過D乜......2005嘅事過去左就算啦,希望佢06會有好嘅開始啦......

1/1/06
返到屋企都成點,小睡了片該,又要出去另一個PARTY,一早約定今日到輝哥新居同大家聚一聚,都離不開雀局同WINNING,我都有年幾無打過牌,新一年有好開始,其開得勝........ 好野........快活不知時日過,離開時經已係晚上4時啦,立刻打的回家......睡

2/1/06
今日終於可以比我還返D睡眠債,睇下碟,聽下歌........充電中

8 則留言:

匿名 說...

Happy New Year!!!
gigi

匿名 說...

果然係年青人呀!

祝,新年快樂~

JACK 說...

happy new year....for all

Crystal 你都唔係好老姐.....

匿名 說...

happy new yaer too..
i sleep all this holiday..haha.

frankie

Ki. Yee 說...

HAPPY NEW YEAR,JACKSIT!

嘩, 你仲有同小學同學聯繫,幾好喎!

JACK 說...

其實都有一段空白期,佢地就有KEEP住找,我都係近年先出現番....

匿名 說...

我有個小學同學佢仲記得個陣全班同學既名....一個字.....勁....

frankie  

JACK 說...

我有次攞番小學張畢業相,我有好多都唔記得啦,認得個樣唔記得個名,就算中學同學都有好多唔熟果D記得啦.....