星期五, 1月 20, 2006

比較

當一樣野全世界得一件嘅時候,就會唯佢獨專無人能比,但當出現左第二件嘅時候,就會自自然然不自覺地做了比較。

我們嘅生活都係一樣,細個果時會比D姨媽姑姐,同D表姐妹比高,“B仔過黎度下邊個高D“ ,大D就會比下學業成續......其實不單只別人會張我地比較,自己亦都會不自覺地同人比較,見到人地年小有為,反觀自己一事無成,眼見人地英明材俊,反觀自己其貌不揚,各樣各樣........都會同人地比下去,可能都係現今社會嘅一個指標,好似要去到一個位先至叫成功,先至叫完成,在咁樣嘅情況下產生了兩個極端,一個叫自大,一個叫自卑,我們嘅一生就係在自卑同自大之間不停浮浮沉沉。

今日好鬼黑,想乘船發現去到碼頭,碼頭close左,轉乘車,又遇到大塞車,回到家又收到個bad news......too bad...

6 則留言:

ivan 說...

不斷相比、玩殘自己^^

黑仔不止你一人..
成車人都同時同你大塞車..
如果你有留意周圍既人..
你可能會覺得好好笑~
有人講粗口..
有人會係電話度講交通情況..
有人會繼續訓..搖搖頭..
有人睇書..聽音樂
有人企到腳軟..(最辛苦呢種人)
你係邊一種^^

JACK 說...

我係好趕時間.....暗駡

匿名 說...

比上不足,比下有餘;你睇人好, 人睇你好。
我有時返工,一出到門口望住班車走左,都幾黑咖﹗不過如果一出門口見到班車到,又會好開心咖喎﹗哈哈﹗
塞車係平常事,趕時間又搭唔到巴士,又上唔到van仔﹐連搵架的士都無, 仲黑a, 所以可以既話,通常預早d出門口,就唔會搞到咁焦急。

ivan 說...

我住得遠...
所以我通常都預早半個鐘出門...慣左^^

JACK 說...

無錯....比較可以成為一重壓力,亦可以成為一重動力....睇下點樣去主理佢...

Ki. Yee 說...

其實亞媽like同人比較係唔係每人細過都會必經階段架?

我都有咁經歷! 論成績,身高至出來做野的人工都要同人比.. 唉!!