星期日, 12月 11, 2005

敏感

敏感係一樣好煩嘅事,有人會對環境敏感,一去到果度就周身唔自在,有人就會對食物敏感,食錯野會周身痕,嚴重D仲可能會死人,其實仲有好多不能盡錄,以上兩種都係發生在當事人身上,對其他人影嚮不大,但係有一種敏感就絕對影嚮到你身邊嘅人,就係對說話敏感.....

古語有云,崩口人忌崩口碗,所以出來行走江湖,最緊要就係在適當嘅時候講適當嘅說話,雖不至於見人講人話,見鬼講鬼話,但最小可以免招損壞,破壞現場氣氛......

好不幸世間上有種症狀叫說話過敏感症,患者並無表面跡象,肉眼難以分別,當你講一句好多人都覺得無傷大雅,又或者一句並無殺傷力嘅說話的時候,好可能就經已刺中患者嘅死穴,由於患者轉數其快,一聽到就經已想出說話中無數個背後嘅可能性,並由於患者多數會並發出轉牛角尖嘅症狀,所以會隨住當時嘅情緒同心情,去決定說話中背後個答案,但好可能經已Y曲了說話本身嘅用意,或增加了語氣中嘅嚴重性,又可能懷疑比人暗串,輕則患者頂住度氣,重則誤會加深,影嚮其關系......

現時食物敏感及皮膚均可食藥治療,說話敏感暫時無法治療.....各界人士小心小心

喂....唔好咁敏感唔係話緊你呀.....:)

7 則留言:

ivan 說...

haha...我就經常口不擇言^^
亦都形成少說話、多做事...
都係少講少錯、唔做就唔錯!

而我就"氣管敏感"...
所以呢輪成日睇醫生...
凍野少飲...
凍既地方都係少去...
大塵既地方都係少去...
人多同食煙既地方亦都應該少去...

如果要做齊哂以上既野...
應該留係屋企都未必得^^
係生存唔到囉...haha

JACK 說...

睇來你要用氧氣罩先得喎....哈

Dicky Chan 說...

yeah
對號入座先!!!
你係唔係話我呀??

JACK 說...

都話唔好咁敏感啦.......

不過這症狀大家都會有,分別係在於嚴唔嚴重...

Ki. Yee 說...

言語敏感.. 對周圍人與人都會經常性發生。

我自己都會說錯說話.. 講完之後想下會令他人不安.. 就要同番當事人解釋我不是有心的。 起碼唔想他有人所誤會..

仲有, 想同大家講一下, 前排新聞有講, 加拿大有一位少女同男朋友kiss 完就死亡, 原因她對花生醬有敏感, 而男方在6小時前左右食完花生醬之後同她kiss , 咁就間接地令她病發.. 你真係唔好睇少敏感了。

Ryan 說...

呢個post,都係唔回應啦,「崩口人忌崩口碗」嘛! ;-p

匿名 說...

我試過兩次食物敏感,第一次去到醫院等等下退左,第二次無去醫院,成晚痕又腫,幾乎窒息,但又死唔去。

對唔岩聽既通常當耳邊風,也學懂凡事留三分,言語間也如是,所以無呢方面既敏感。