星期三, 12月 28, 2005

05年大事回顧 vol.1

又到年尾各人都開始總結一下今年做過嘅事,同所作所為,我都想來替自己在此來個總結......回一回帶。今年嘅𨍭變特別多,有好有壞,有開心有不快,有D人要多謝等等....事不而遲去片....

1. 最大單嘅都莫過於我從回單身一族,10年以來都有人相伴,但現在又要從新學習單身生活,命運安排無得改,分手嘅決定,可能真係對大家來說,都係一件好事,可惜感覺絕對有,但興幸大家都沒有因愛不成,變成恨,對於一向認為分手後,做唔到朋友嘅觀念嘅我,都有所改變,最低限度我們在這方面大家都進步了不小.......雖然唔知有幾多機會,可以再一齊返,但我都一樣會咁關心妳嘅.....

2. 音樂路途嘅大躍進,在年初時機玄巧合下認識在一班夾band嘅朋友仔,佢地幾位有高超技術,都委身接收一個初出茅蘆嘅鼓手。之前有人講過,學音樂就好似打波咁,練習同實戰同樣重要,音樂最緊要係有交流,同其他人夾一夾,總好過自己死練爛練,其實夾band除左歌要夾之外仲有好多野要夾,如性格,時間,等等.....有咁嘅機會確係難得。

3. 一年內轉左兩份工,上一年今日我還在一間聖誕燈飾公司做緊,人工好好,工作量不多,可事前途有限,所以完成左04-05年度嘅聖誕及新年燈飾之後,就離開左這間公司,轉到一間轉口公司為GRAPHIC DESIGNER,可惜做了3個月用了我不懂維修PC為理由,加長我試用期,由於我本人都用MAC,都唔係咁中意用PC,又無心去學PC點維修,所以都係辭退左果份工,但又好有幸在幾日內找到而家份工,雖然而家份工,有時都會悶D,D Artwork 全部都係做NOTEBOOK,但勝在各方面自由度都好大,同事同埋個工作環境係前所未有咁好,所以証明我嘅決定係無錯嘅。

4. 又再上學,放下了書包都有年幾啦,之前嘅夜校課程係IVE 嘅PRODUCT DESIGN,讀左兩年PRODUCT都係唔係咁0岩我,無意向果方面發展,所以今次選讀了科大嘅multi media,我相信應該適合我,可能我較為中意按UNDO多過,要從新做過個模型掛....雖然時間長D但係可以分配到時間去做功課,自己同自己講,加油啦.....


5. 寫BLOG,都可以係今年中大事之一,有邊個site會日日都check....無錯就係自己個BLOG,這個發明對我來說都幾大影嚮,會令唔寫日記嘅我,記低我做過嘅野,會發表一大埋謬論,令我打中文字打得快D,最緊要係識到一班網上朋友仔,本來由一班大覽都拉唔埋嘅人,變成玩埋一齊嘅朋友,科技發達真好....

待續.....

7 則留言:

ivan 說...

希望你成為數鼓()()王啦!

Ki. Yee 說...

我都好喜歡你講呢一個topic, 回顧一下自己呢一年發生咩事作一個總結。我都想想自己作總結先。

下一年有新的開始!!

你都要一樣呀! 希望有好的一年!!

匿名 說...

你既回顧寫得好清楚
搞到我都想寫個回顧!

Happy New Year

JACK 說...

現階段仲未諗住打鼓可以打到幾好,只係覺得夾歌好開心,好好玩....

諗下自己做過乜嘅過程,其實都幾好玩家....

匿名 說...

相對我黎講, 你好記性呀~有時都想諗下自己嘅所作所為, 但我嘅時間觀念真係麻麻...haha

gigi

匿名 說...

你都幾好痕心,ꅁ寫左甘多野回憶
我暫時唔諗到haha

JACK 說...

D重要嘅咪記得得,有D都唔係好記得啦....