星期六, 12月 03, 2005

有問有答

被朋友點中了,即答........

點名遊戲

來自Mag

遊戲規則:
由某個blog發起,出一個題目。
在自己的blog中完成題目,然後點名另外7個blog完成同樣的題目。
另外的7個blog完成題目以後再分別點名,依次類推。
不可回傳,加一條自己出的題。

1. 最近在看的電視: 閉路電視
2. 最近在做的事情: 練鼓 練鼓 練鼓
3. 最近在聽的音樂: Fort Minor
4. 最近在吃的東西: .....住家飯
5. 最近在看的報刊: HI-TECH(抄野)
6. 最近關心的話題: 世貿會議,可能唔洗返公.....
7. 最近常去的地方: Tom Lee music store
8. 最近常想的異性: ..............
9. 最近最想做的事: 想無咁多野做
10. 最近身體情况: 欠缺維他命A,B,C,D,E F G.....總之樣樣都差D
11. 最近理財狀况: 窮光蛋一名
12. 對朋友最想說的話: 可唔可以度住幾舊黎呀(哈哈哈)
13. 對自己最想說的:正一@##$%^&^&*%^$
14. 想一個減肥的良方: 切肉(最快)
15. 記憶中做過最瘋狂的事情之一:在個朋友家中打WINNING ELEVEN 兩個人一晚飲晒一支VOKDA
16. 喜歡K歌的程度(1~10依次遞增): 1
17. 最喜歡吃的食物: 除左萍果乜都會食
18. 最喜歡的水果: 橙
19. 最怕什麽? 死8婆
20. 最喜歡的一部電影: fright club
21. 最近最希望得到的一樣東西:暫時未有
22. 最嚮往的地方: 馬爾代夫
23. 打算多少歲要孩子? 1-2
24. 你打算什麽時候請我吃飯? 幾時都得,不過你係邊個??
25. 最近一次吃烤鴨是什麽時候? 未試過
26. 近期的打算是什麽? 打好D鼓
27. 如果給你一扇時間隨意門,你打算回到什麽時候重新來過呢? 想回到報讀DESIGN之前,想睇下我唔做DESIGN仲識做乜.....
28. 你覺得愛情和婚姻是一回事麽?如果不是,那你認爲人一輩子的最愛可以有幾次? 唔知 這條要到我死先識答
29. 你認識我多久了?第一次見面還記得不? Around 2-3year........
30. 你覺得現在做什麽工作錢多事少? 賣老番
31. 你覺得什麽時候最快樂? sleeping
32. 如果你發現你的另一半紅杏出牆,你會裝作不知原諒麽,給她幾次機會?i love her so much.....
33. 如果這一生你沒有得到你最愛的那個人,你會屈身於一個你不愛但是很愛你的人嗎? 這條要到我死先識答
34. 你最喜歡的一首詩是哪首? 床前明月光..........(細個我第一首識嘅詩)

35. 你印象最深刻的一位老師,還記得他/她的名字嗎?寫點想說的話給他/她吧(其實也是寫給自己的)!(幼兒園/小學/中學/高中/大學...) 你好嗎?............返學D野比返晒先生啦,D名都比返晒佢地啦.......
36. 設想一下十年之後自己的生活是什麽樣子或者是想要什麽樣的生活? 唔知喎.....
37. 你真正想要的是怎麼樣的生活方式嗎(這一刻,就讓我們完全徹底地忘記現實吧,這一點很重要。)? 有錢洗,唔洗做
38. 你的夢想是?做左未? 有好多.....做緊
39. 有乜o野想同屋企人講? i love you so much
40. 直到呢刻為止,你最後悔係d乜野? 食錯野,個肚痛左成晚
41. 直到現在,你覺得自己最成功的是什麼? 一世夠運
42. 如果有一天我突然不見了,你會在哪裡找我? 蘭桂坊

昨日見到人玩都係的幾條,而家去到42......答到答到手軟

唔老點人玩啦,有興趣自己報名......

2 則留言:

Dicky Chan 說...

本來都有興趣自薦,但42條.....我投降了...
下次搵D短D架啦

匿名 說...


呢個係我見過最恐怖o既blog tag,發起人係咪暗戀被tag果個呀?定係當佢係明星?救晒命haha好彩,經blog tag一輪轟炸後,一於置頂文章:我有blog tag抗體!