星期六, 12月 17, 2005

MUSIC-------CD COVER

CD COVER 同音樂有一個好直接嘅關係,一隻好嘅CD COVER,我認為有2個好重要嘅條件,
1. 有新鮮感,由於在HMV中CD數量之多,都難以統計,你要在聚多CD之中脫穎而出,Design好重要.......
2. 有主題或有個性,最好可以表現到個歌手嘅性格,音樂嘅路向,玩音樂嘅層次,各樣各樣,總之就同個歌手有關,而最低限度,都要有個主題係關於隻碟啦....
以下係今日見到的幾張CD cover,有乜共通點呢.....





無錯係大頭相,對於香港大多數明星歌星,都以偶像派為主,對於新人來說,個樣好重要,最緊要係比人認得,所以用大頭係絕對無可口非,但係大頭還大頭點解可以簡約得咁緊要,一個大頭靚靚相,白色背景加個名咁就叫CD Cover,唔係掛咁就搞掂出街,未免行貨左小小,雖然潮流興簡約,但係都唔係咁樣架.......到低係個DESIGNER對個歌手唔了解,定係佢懶呢,又畫者到低係個新人無乜個人風格,定係隻CD入面D歌都好一般所以定唔到位呢......又或者是否非法下載得勁,連個COVER都無乜心機做呢...........隻碟就好似個樣,個樣唔掂都未開聲都大打折扣啦.....

PS一隻靚靚嘅CD Cover,就算我唔知佢係乜水,但絕對可以吸引到我買,以上幾隻碟唱得幾好都係假,比我影像經已唔係咁好,sorry 唔合格啦.......

10 則留言:

ivan 說...

翻版盛行...賣碟數量少得真係嚇死你...
而家主打靚仔靚女路線...聲線好似變左係其次...無計...
況且都係新人...雖然多人留意...但都唔知市場反應...一旦賣碟衰左...公司好難恢復原氣...打個和都已經偷笑^^
封面都係興開簡約就簡約先啦...穩陣d...d錢放哂落d大哥到做包裝...有保證收益麻!...其他人真係跑出...咪再食住上囉...呢隻碟都係試下反應...
唔知點解吳卓羲之前身為無線舞蹈藝員,見過佢d舞好屎..好生硬...好似唔識跳咁..好無hard囉...!

新人黎講呢期我欣賞側田d歌多d..haha..可能自己偏愛慘情歌啦^^

JACK 說...

真係睇唔出 呀“唔唱K“係舞蹈藝員,我都有睇過佢嘅表現....唔掂....

我就認為D大哥大姐反而可以簡約D,因為佢地賣碟都有左保証,可以話買你碟嘅人,就真係中意你先買,唔中意你就打死都唔買,所以COVER對佢地影響不大,反觀新人曝光率不足,要有NOISE就更需要係多方面都花多D心思啦.....

新人來說......側田比較有D印像.......

匿名 說...

我覺得係非法下載得勁...佢地冇乜生意, so唔會咁重本攪咁多, 例如>>packaging

(yes....阿K哥..愈來愈唔惦 :[ too bad)

gigi

JACK 說...

要分清楚個COVER簡單,同簡陋係兩樣野黎架。個Design好簡單,但係可能張相背後做在好多功夫,又或者影果時花左好多時間,而簡陋就等如求其.....

其實都無要求D好勁嘅DESIGN,只係想貼題小小,唔係得個大頭唔知做乜???

最低限度,側田都比個側面你睇下.....

ivan 說...

你地都幾支持本地音樂喎..會買碟^^

Ki. Yee 說...

我喜歡一個歌手又或者好喜歡的歌,我都偏向買正版。 但cd cover對我黎講真係次要。

我唔會因為一張cd cover 靚而買一張碟囉!

歌手只要唱好歌... 什麼都不緊要了。

匿名 說...

我好鐘意衛蘭呀~哈~個cover個大頭好靚樣~
好似話衛蘭同應昌佑都係黎明公司既歌手~佢地公司係買歌藝~所以開頭plug歌時都吾賣樣~電台播歌時無人知到佢到咩樣~
我估因為係賣聲~所以都吾會點搞個cover~同埋衛蘭同應昌佑兩個design好似~我覺得係特登~

Ryan 說...

各位大哥大姐:側田個名係唔係由佢英文名"justin"到借過來呢?

JACK 說...

如果係賣歌,咁又點解識下放棄大頭,只用GRAPHIC做cover,
保持神秘感,可能效果仲好.....

ivan 說...

jack
haha唱片公司盛世時,力捧新人就一定落足本錢...包裝得靚一靚吸引你!
而家諗法已經相反
就算你幾有實力同潛質都好...
你呢隻碟賣得,我咪再捧你囉...
好現實既^^

都係簡單直接好...
如果佢地重可以出到下一隻碟的話...
就會豐富好多架啦!!