星期六, 12月 10, 2005

X,mas MUSIC



就快到聖誕節,一聽到聖誕歌立時令氣氛增加了不小,所以見就到聖誕節就講講聖誕歌,唔知各人就中意邊一首呢??我個人就有一首心水啦每次聽親都好有feel.....

我嘅心水推介就係最幾年在聖誕電影LOVE ACTUALLY中BILLY MACK唱嘅 Love is all around you,每次聽親都會想起戲中情節,真係諗起都想笑........不過如果你無睇過套戲,就幫你唔到,親聖誕就快D租返黎睇下啦......一齊感受果份溫馨嘅聖誕氣氛.....

7 則留言:

匿名 說...

我還是最喜歡戲入面黑人小女孩唱既"All I Want For Christmas Is You",真係唱得好好聽。

ivan 說...

haha..我都好記得呢首歌呀...
個陣時你都重係同我番僅學...
重用你部ipod黎聽過添...haha..^^

JACK 說...

果首都好聽......

ii都好多年啦....

匿名 說...

same with u~ i like this song & movie so much!依排我都諗起依首歌!
=) gigi

JACK 說...

更正更正隻歌係叫 Christmas Is All Around (Billy Mack)

唔好意思各位

ivan 說...

兩年之麻...haha^^

JACK 說...

thx ,...
等我去聽下先