星期一, 12月 19, 2005

(大猩猩 )無聊影評

未看者及有欲看者勿進

PS星期六晚,係近兩個月來睡得最好的一天........

4 則留言:

JACK 說...

用左二十年後嘅技佐技術,重新返拍一陪電影經典,在美術方面確係無可置疑,可以用完美來型容,所有動作,質感都做得非常好....但係在另一方面成套戲就好似長左D啦...成3個鐘頭,雖然本片加插了不小動作場面,令畫面更生動,來彌補先天故事薄弱嘅不足,但又好似過左火位,誇左小小.....反而想多小小美女與猩猩在森林溫馨嘅時刻.....

其實個故事真係好簡單,但拍得出咁嘅質素經已係好好....PETER JACKSON 當然好中意,魔界時經已非常中意佢....而肥仔 JACK BLACK 都係我嘅最愛....而好似發現有位配角係當年我最愛電影(跳出我天地)
個豆丁主角.....咁多好野加埋,自然值得一睇啦.......

匿名 說...

前戲我覺得有點兒多左d時間去交代,我都覺得反而描述多d 係個島既事會好d

FRANKIE

JACK 說...

我總係覺得好似異形果段,可以cut左佢,雖然好靚同好真,不過可有可無...

匿名 說...

個段我冇睇到...因為實在.....太太太太太......核凸喇.......

Frankie