星期五, 12月 23, 2005

戰場上的快好聖誕

之前都講過今日有X'mas Party,時間係下午一時開始大食會,之後抽獎同交換禮物,好似好輕鬆,好似成日都返去玩,咁就錯啦,其實本月24-27日有個GAME SHOW,我地公司都有個攤位,這幾日大家都為這個GAME SHOW 忙緊,就好似個戰場咁,都無人得閒過,我就更加唔洗講,到目前為止都未停過,可以話忙到嘔電,其實都好奇怪,大家咁鬼忙又邊有閒情搞咁多野,但係唔搞又好差咁D野,所以我都係第一次試過 大食會同玩遊戲同抽獎係分開3 PART,D人一食完野就立刻埋位做野,15-20分鐘後又埋位玩遊戲,玩完又埋位搞下野,就連交換禮物都係個個坐埋位做野,有人叫咪叫到你出去門口recept度取,所以到而家都唔知邊個抽到我果份,係咪會覺得咁樣有乜好玩呀......其實好唔好玩係在呼班人姐,大家後生仔玩乜都可以好好玩家啦....仲要有咁豐富嘅禮物,真係開心死啦.....明乎其實係個戰場上的快好聖誕呀....

1 則留言:

ivan 說...

haha..好少見咁樣玩法..
好似唔盡慶..又確實玩左..
岩..總之有野食..有獎抽..有講有笑..
咪已經係最開心囉...!!

我個邊就冷清清...又分化...
boss又成日唔係公司...
一d溫暖都無...
坐個位已經轉左,
但都好凍,手都未暖過..haha
氣氛爭好遠一.一"