星期二, 5月 08, 2007

THX...

早前D老友...出遊買了些手信回來....小弟不勝感激...無以為報...為有出個文多謝一番...:)



友人從歐洲買回來.....閃到呢....反晒光....thx



一位同事由泰國買回來.由於佢知到我最鐘意嘅電影就係clockwork Orange ...佢話一見到就要即刻買比我.....多謝晒......

16 則留言:

匿名 說...

上面張圖..show唔到喎...

JACK 說...

唔知點解...神神地....有時得有時唔得

匿名 說...

咦...
係喎!!
不過時話時..
你幾高架?
點解張相睇你對腳咁「短」?!

hahahaa

JACK 說...

著左over size嘅衫同褲

Unknown 說...

鼓蛇,d相睇唔到啊!
代答:佢d褲既褲浪全部去到膝頭咁濟,唔短腳至奇....哈哈!我諗起一個中學時代成日用既terms:short leg tiger.哈哈

匿名 說...

哈哈~~
不過佢真人又唔係高,但見到佢同緋聞同事影相,又覺得佢高。

呢張相見到佢d腳超短。

haha

匿名 說...

鼓sir 173嘛..好似...

d相真係睇唔到喎!!

JACK 說...

RE AA :haha...short leg tiger..i love this name

re北 :唔高架...不過高過你...

re Crystal : 實數唔清楚woo...

匿名 說...

173???
足足高我10cm??

唔似喎

匿名 說...

其實想問一樣野,北係我識果位北北,定係...我唔識架呢?

Unknown 說...

我記得之前都有估過鼓sir幾高,當時仲好似係同ii做comparison....哈哈! 好似係上一年行花巿果時...

Sideco 說...

Ur Welcome la!
Y睇吾到相!快D維修啦!

JACK 說...

RE AA :係咩...???haha..

re Co : THX MAN 維修好啦

Unknown 說...

終於睇到.... 個accessory幾靚喎..
你隻狗個神情好似好好奇咁...haha

Sideco 說...

件T幾正喎!你終於可以轉下DStyle啦!
Ha...!

JACK 說...

re AA: haha...佢唔係好識比反應...

re Co:不過著左上身硬係覺得怪怪的...that is not my style