星期三, 5月 02, 2007

一打就出事

難得一日走去join人打波.....打了15min....兩個助攻,一個block,0分就立即扭柴.....oh shit.....為有走去坐冷板,由於唔想繼續加重受傷,而影嚮今個星期教鼓,學鼓,同夾歌的行程,只係以有限度的動作射下波....唉...好日唔打...一打出事.....

21 則留言:

Unknown 說...

係咪冇熱身呀你?

JACK 說...

re AA:成身做晒...就係漏左果個位......

Sideco 說...

點Jack:
乜咁大獲啊!咁真係吾好彩啦!Ha..!

匿名 說...

噢~~~

可憐的點jack.....

JACK 說...

死啦...到我估你唔到tim

匿名 說...

失敗

JACK 說...

所以都係轉行打鼓唔打波啦

Ki. Yee 說...

咁又唔好一次的意外唔打波!! 做足熱身會好D!

匿名 說...

我昨夜都好白痴咁自己一個人打藍球...
無人同我爭都只係入左一球而巳,
打足半小時只得入一球...

仲失敗~_~。

JACK 說...

re 姬絲:....都係嘅..不過下次都唔知要到幾時啦...

re N: 你係咪下下都半場射呀...入到一球都好好架啦.....

同埋想知你係邊個...如果你係N...咁我咪奇拿...

匿名 說...

係呀....
一半半場射..
一半射歪左...都唔知係唔係打羽毛球大力得滯,變左射波射歪哂。

鬼酒JACK...
有無尖沙咀邊間CLUB或BAR可以推介呀?

我咪係你見過的人喎~~

JACK 說...

.....我退左休好耐啦....不過if你call我都會到嘅,不過仲未知你係邊個....

匿名 說...

~_~
你都幾求其喎。

總之有人CALL你就到咁...

JACK 說...

......咁快嘅你,,,,

又唔係......睇下邊個啦....

匿名 說...

快得過你咩?!

JACK 說...

咩到低你係邊個呢?

匿名 說...

一位人見人憎的女士

匿名 說...

Sorry..
打擾哂。

JACK 說...

下??sorry...點解say sorry?....

:)

匿名 說...

因為我係到洗版!
二來,好似我唔係咁適宜留言喎。

JACK 說...

???....唔明woo

anyway,....never mind al...

thx your 留言,