星期五, 5月 04, 2007

NEW Album



一隻令我幾失望的大碟,有好人話Avril 結左婚..個心境開郎左...所以曲風都轉左,無所謂因為歌者都會成長,有所轉變都係好事,可是Avril今次新碟...除左不停好似啦啦隊咁hey hey you you...好似無咩歌詞可用...聽多幾隻更覺煩厭.....老人扮年青....仲以為自己讀緊 high school....sorry 只覺你低能....當年的(型)消失了




同時間亦買了 Arctic Monkeys 新碟....正...無令我失望....一向都好鐘意佢鼓嘅編曲....今次也不錯,而且有好多玩野位....正

17 則留言:

Unknown 說...

係呀,佢隻girlfriend超厭煩!!
我介紹隻本地薑過你:Chapel of Dawn Juno。

JACK 說...

我都聽要好多關於呀juno隻新碟....好似幾好得咁

匿名 說...

改頭換面?!

匿名 說...

借版一用先,
乜韓國的清溪川在晚上是咁靚架?!

錯過添。

JACK 說...

re n :個感覺同之前相差好遠...反面無左之前的個性
re 北 :係呀...我去果時都無諗住會去...不過行開明洞,順便去埋...算係一個意外而難嘅收獲...你近排又去過韓國??

匿名 說...

但係明洞去清溪川唔近喎。

我係二月尾去左韓國滑雪。

JACK 說...

大約一兩個地鐵站,唔想成日上上落落,我自己一個去姐,當行下街睇下野啦...

匿名 說...

真係超級勇敢喎。
一個人去韓國...
當時對香港感到厭倦嗎?!

我都係自由行形式,
不過有人同我去。

唉...諗起都傷心,
未試過係旅行途中....
喊。

JACK 說...

都唔算好勇姐....

果時只係想試下,去一個陌生嘅地方過下生活...玩下姐....

??未試過係旅行途中....做咩呢???haha

我下一個目的地想去下南美,巴西果D地方.....

匿名 說...

乜你有近視咩?!
明明最後那句「喊」都打埋出來喎。
仲要問返我?~
呢個版有食字怪?!

巴西、南美呢d地方都係打算一個人去?!
我反而打算去內蒙古。
不過都唔知成唔成行,希望成行啦。

JACK 說...

我仲以為你個喊..係用來表達你有野試唔到嘅心情tim....haha

未知呀....睇下有無人去啦...if 無一個都會去
.....蒙古果D而家太多人去啦.....遲D個熱潮過左我都會去一次....

can u share your photo for me?

匿名 說...

err.....

無我本人的相你睇的話,就麻煩留低你的email,我send過去比你睇。

JACK 說...

my Email :jacksit@gmail.com

MSN :jacksit@gmail.com

匿名 說...

咁快?!
你成日睇住個blog架?
send左去你的gmail到啦
pls check

JACK 說...

thx your share...勾起了好多回憶,由其是見到果D明洞餃子....正...

你唔似影咁小相woo...hehe

匿名 說...

haha

比你篤爆左添....

JACK 說...

有無多D關於滑雪嘅相呢??想睇下:)