星期六, 5月 12, 2007

相識7年

昨日與友人飯後乘車回家途中,碰到一位朋友...我與他隔幾年就會在街上碰到一次....雖然好小來往,但大家見面都不覺陌生,數數下原來我們相識了7年了....

果位朋友仔正是我讀大一果時的同學仔,最後final Project的其中一個伙伴,果時的時光是最難忘的,我好珍惜當時的感覺,因為此該經已不可能再有,雖然當年的成績唔算好好...但總算贏了一份友誼...與經歷

大一畢業後各人有好多不同的路向,各人有不同的機會,該位朋友就投身了3D界,雖然現在的3D工業就好似流水作業咁...工廠一樣,但都算有一樣Pro的工作...早排忍者龜佢都有份攪.....之後問及其他人的近況,有的一早嫁人,有的升差神枱Design......各有各為自己的生活而努力.......

畢業後7年....未可說有什麼成就,但總叫有了自己的方向....i hope 再多7年之後...可以在同一個地方post返一段文,而証實我...係有進步過....

PS.由於工作繁多,經已去到我一個人都做唔晒的地步,公司終於肯請多個Jun小小人嘅幫下手啦.....看來我要開始接受一個下蜀,或同事的合作關系啦........

7 則留言:

Sideco 說...

做大佬!擇職喎!恭喜晒!

我都試過撞見D又係畢業之後都未見過既Design同學!都有相隔六七年無見過!但竟然係睇戲既時候撞見!竟然坐係隔來位!係入座既時候問佢借過!竟然係你相隔六七年無見過既Design同學!你話世事就係咁神奇!

Unknown 說...

做"阿仙"(senior)喎,恭喜!
希望你樓下果個jun聽聽話話、醒醒目目。

JACK 說...

re Co: thx..man 都未算唔算紮職,....只係請多個人做野姐

re AA:這個關係我諗要自己學習下,在這方面點樣去溝通同分配工作,係完全未有經驗....

ivan 說...

我九唔九都會撞到一d相識但而又少玩既大一同學架..不過我衰..成日見到都唔叫人..haha

我大一熟既果班人都有7、8個,好多都做得番呢行..

恭喜~恭喜..將會係很好既經驗啦^^
haha..最初實會覺得講比佢聽點做,不如自己做..因為講得黎自己都做好..慢慢會適應..
放鬆自己手頭既工作..先會得閒睇到你果jun做僅咩..提點到佢..
你有果jun係身邊,你開始要表現你管理能力多於工作能力..但唔代表你可以比哂佢做喎~haha~都係口痕飲大左講多兩句^^

JACK 說...

re II:就係果種取捨就係最難攪....anyway..都係請左至算啦....

仲有好多野要向你請教...

Ryan 說...

呼,被你提起,有點感觸添。

JACK 說...

約左食飯呀佢會call 人...幾時得閒呀?