星期日, 5月 20, 2007

RAIN MAN

兩年啦.....經已係連繼兩年啦,我D老友同我搞生日活動個天氣都係落狗屎啦.....

每逢生日一班老友都會大搞一D活動出來相聚一下,上年本來計劃整天的戶外活動,由於天雨關系改至麻雀耍樂,.....事隔一年後的一日,本來相約一同BBQ一番..........shit....又係落狗屎............


唔通真係廢人生日蕉風雨???hahaha

15 則留言:

匿名 說...

haha,你貴人招風雨ma,kaka...

ivan 說...

係喎..21號你生日喎..happy birthday~!

匿名 說...

生日快樂, 無計啦, 不論室內户外總之可以一班人聚聚就夠開心

Sideco 說...

原來係你搞到落足兩日大雨!搞到我去Camp乜野都玩吾到!

見你牛一!無所為啦!生日快樂!雨雨得水!

匿名 說...

每年這個時候的天氣多是如此這般。
怎樣也好,有朋友跟你慶祝已是不錯呢﹗
祝生日快樂﹗

匿名 說...

3日快落(雨)
今年就手勝舊年!haha

JACK 說...

re :我估你係呀狒right??

re ii :thx man

re Saru :yes u a right.....long time no see woo

re Co: thx man...我都係受害者呀...

re 爆格 :thx :)

re tammy :大家咁話....

匿名 說...

Happy Birthday~~
Wish you a happy, healthy and fruitful year!!!

Elaine

Ki. Yee 說...

"happy birthday to you~
happy birthday to you~
happy birthday to jackjack!!
happy birthday to you~"

生日快樂!! 你生日我年年都會記得架!! 嘿嘿~ 因為同我另朋友是同一天!

希望你心想事就成!! 哈哈~

JACK 說...

re Elaine:thx....期待個jazz show

re 姬絲 :多謝你...&多謝理你個FD

Ryan 說...

我這個"搞手"很頭痕呢~

匿名 說...

係啊!生日快樂!我都差點忘記了、
你就是這樣招風雨的啊!!
這是你的榮耀,無人可得的。

JACK 說...

RE RYAN :辛苦晒...& THX

RE EW: 唉...認命

匿名 說...

(遲到的) 生日快樂呀...jackjack~~

祝你可以成為新一代鼓神啦!!
可以做到你想做嘅工作..而又搵到好多錢啦!!
同快D搵到你嘅Miss Right 啦!! ^^

GG

JACK 說...

re GG : thx la....大家咁話...:)