星期三, 5月 30, 2007

請個人都咁難

在一大堆求職信中,好難至找到好幾位可以interview,可是6個interview 人士之中,又有2個no show.........到最後得返1個可以揀的時候,點來的答案竟是 [ Sorry 我找到了公作啦, thx]......oooo...之前的步驟又要重做一次.......幾時至請到人呀....多野做到死啦....

10 則留言:

ivan 說...

係咁上下lu..
我見d大陸trainee..
咩人都有..鬼鬼鼠鼠咁做賊既都有..
讀左兩個月design都敢黎見..黎到重無野比我睇..haha..佢夠膽死~
我見佢都係睇佢係咪膽生毛..haha..

JACK 說...

haha...我好想死呀....真係好難揀呀.....嘔緊血....

Ki. Yee 說...

我請人.. 3個月都無人來見! 同你一樣,有d 9唔搭8! 做死人啦!!!!
(出面真係好好景咩!)

匿名 說...

請人唔難如果你接受到求x其其
,要請個正常人,難!
,要請個平均0既,難!太0力你驚佢做唔長,太屎0既幫唔到仲累你奶野。同請鬼一樣,易請難送haha
要請0岩0既人,最難。唔駛太0力,又可以蠢,又要聽話聽教,旦又要有少少主見而又有合理智商水平更住 。
呢個世代係求才若渴!

幾年前有個調查指 出:未來?年,人才至係公司最重要資本!(一直都係)

匿名 說...

i mean唔可以太蠢,haha

JACK 說...

re 姬絲 : 係啦以為找工難,原來找人一樣

re Tammy: 同找女友一樣咁難.....唉..今日比拒絕左...有D比人飛嘅感覺tim

Unknown 說...

咪就係同搵"好"女友一樣咁難囉。
成日冤住你果d,通常都係冇意思;
你覺得佢索果d呢,又唔吼你,哈哈!
祝你早日好似阿邊個咁,食番舖糊,不過唔知係雞糊定爆棚,哈哈!

Sideco 說...

你之前吾係請左人咩?

JACK 說...

re aa : 雞雞地食住先啦.....幫得幾多得幾多

re Co:一路都未請到....

匿名 說...

我身邊好多人搵緊工架喎, 點解你地請人都咁難...haha

GG