星期五, 5月 25, 2007

收左條boxer

今年竟然有位女同事送左條boxer比我做生日禮物,這麼私人的物品,不知從幾時開始有人會用來做生日的禮物,仲竟然出現在女同事身上,雖然我有得收禮物就更係無咩所謂啦,不過硬係覺得怪怪的。

到低幾時開始朋友關係都會送boxer做禮物呢??定還是我著低腰褲開始,boxer經已不再是底褲呢?

6 則留言:

Unknown 說...

正如有男人陪女人去買內衣褲一樣,其實幾騎呢。響間舖入面好礙眼下,哈哈!不過可能有人覺得咁樣代表好愛個女伴啦下~

時代唔同啦,後生仔!

Dicky Chan 說...

OK喎,俾左個surprise你啦,佢有冇加一句
『幾時著俾我睇?』

呢?

JACK 說...

RE AA :...可能係啦...不過有D野唔可以倒返轉,你估如果我送返個胸圍比佢...你估佢會點諗呢...

re Dicky :有呀...問左啦...下次有意無意show出來啦.....haha

Ryan 說...

還是她不是你同事那麼簡單呀? ;﹣p

Dicky Chan 說...

↑↑
問左我想問既問題了..!!!
我以前女友都未送過貼身衣物俾我啦。

JACK 說...

re Ryan : 唔好咁敏感啦....男女之間不是只可以係愛情....果份禮物佢先生有份揀架....

re Dicky : 係...的而且確比較私人,所以我咪覺得怪怪的law