星期日, 11月 05, 2006

Robbie Williams Album





Robbie Williams 用太攰為由,取消左來港嘅演唱會,不過一方面取消演唱,另一方面又有精力出新專輯,都唔知佢係真攰定假攰......

講返新碟名為Rude Box ....可口以話係玩野大碟,沒有ribbie 一般飛格,而係大玩80s music快歌為主,老實講...80's music is not my cup of tea, 而家聽返仲有D土嘅感覺....所以我今次其實唔係太因賞....

不過Robbie 出玩野大碟都唔係第一次,早幾年出左隻Swing When You're Winning ,都係大玩50's music 最多人識就係同Nicoie Kidman 合唱嘅Somethin' Stupid 同埋海底奇兵嘅主題曲 beyone the sea.......

13 則留言:

匿名 說...

佢黎唔到都好失望. 但係佢隻碟唔係今日先ready, 只不過係避開Justin Timberlake的新專輯. 好多American因為呢隻新碟對Robbie另眼相看, 相信對佢開拓US Market有positive的回應. 其實隻碟班底強勁, 唔知聽多幾次會唔會好d. 講真, 佢上一隻我凈係鍾意Advertising Space....

JACK 說...

re Robbie Fans : 可能係對80's music無咩特別應覺啦....可能聽多幾次人好D....上隻碟advertising Space 同Make me Pure我都幾鐘意.......

難得有個知音人...but 點解唔打名呢?haha

Ryan 說...

sorry,看見"因賞"令我忍不住要寫正字"欣賞"
無意挑戰 ;-)

JACK 說...

係喎.......咁又唔洗咁客氣.......錯就係錯.....

Sideco 說...

無計!潮流興復古!海底奇兵嘅主題曲 beyone the sea 幾好聽啊!Old School Fee Ma !

匿名 說...

我係search "robbie williams" 咁 search到你個blog, 都唔知點署名好. 有其他bloger有寫佢新牒, 都係報到形式多, 而你就寫得personalise d, 咁咪feedback一下, 唔好見怪.

JACK 說...

oooicic...nice to meeet u....:)

Sideco 說...

死!Jack 同你一樣又打錯字添!Ha...!

匿名 說...

我覺得佢籍口黎架者, 唔黎~ 佢平時咁多精力去滾!!

but佢D歌係ok ge...我個時都有聽"Somethin' Stupid"..hee

GG

JACK 說...

我都有去撲飛架......不過買唔到之ma.....果時都幾失望,不過好彩買唔到...起碼無期望先啦.....好早之前都好鐘意佢架啦......至到而家....

Sideco 說...

轉支持John Legend啦!而家Apple谷得佢好勁!

JACK 說...

John legend 我都中意...佢地歌ok架...不過鐘意john legend 嘅同時唔可以同時鐘意Robbin Williams 呢........haha

其實有好多的都好鐘意喎,Jay-Z, Alicia Keys,
Arctic Monkeys,Franz Ferdinand, Maroom5........多到不得了呀...haha

Sideco 說...

ha...!你聽個D我差不多都有聽!任何類型的音樂我都岩聽!好聽就OK!