星期五, 11月 24, 2006

咁又一年了

時間過得好快....不經不覺又一年....又一次愛情生忌

12 則留言:

ivan 說...

節哀順變..

purpleaileen 說...

時間就係咁快過...只要大家都過得順利咁咪得囉﹗你倆都可以約下出來食下飯架???

匿名 說...

雖然我唔識你,亦都唔知你的事,但都好想同你講聲:別把自己活在回憶之中,要開心去迎接將來喔!加油喔!

JACK 說...

re ii : 等我黎個"家屬謝禮"......haha

re 君 : 咁都有聯絡.....

re miriam : 多謝關心....無論好定唔好,回憶都係人類最寶貴嘅野之一.....:)

匿名 說...

咁要快啲新生,來個生辰快樂﹗

JACK 說...

.....我個老死新生左啦...的都登佢高興...

匿名 說...

Hey Son ! 人生總有好多個年要過!如果你長命既話!Ha...!吾好咁灰!OK! Check It Out...!

Dicky Chan 說...

我過多幾日死忌,通常我會食餐好悼念一下。食完返屋企時,通常都會想下幾時復出。

JACK 說...

re Co :.....都係架......唔知我會幾時死呢??

re Dicky : 洗唔洗劏隻雞還下神先...

Ryan 說...

希望你快d overcome啦

匿名 說...

係生忌個日,約佢出黎溝返佢,再係死忌個日,約佢出黎飛左佢咪得囉^^

JACK 說...

m 去到咁盡...haha