星期六, 11月 18, 2006

11月中...會唔會早左D呢??

仲有成個幾月,聖誕先至到.....有好幾座大形商場和大廈,都亮起了聖誕燈飾,.......而家我只係11月中姐..仲有成個月至到.....洗唔洗快成咁呀......我仲未換季喎........

11 則留言:

匿名 說...

Yo man!絕有同感!TST海港城已急不及待咁尋晚已展開亮燈儀式!因為揾錢要緊嗎!早搞早D賺錢嗎!同咪冬天係遲勢大到羅!SO有排先換季!

JACK 說...

.....都唔洗早成咁啦........不如再早D啦...中秋就掛啦...D燈飾....

匿名 說...

Ha...!咁又太誇張!

匿名 說...

唔好講,仲有一個月左右就x'mas, 只是現在天氣遲凍很多, 只怕過多幾年, 我地過的x'mas是夏季了。

JACK 說...

re 姬絲 : 就係話law.....一D都唔凍....無乜氣氛

匿名 說...

Ha...!咁咪同澳洲一樣!過返個夏天x'mas!

Dicky Chan 說...

又係我燈飾相機狗出動時候,早d開,早d影,唔洗爭位。

JACK 說...

re Dicky : 萬一影到果D短衫嘅人....即時無晒feel

匿名 說...

Jack!今日終於轉涼啦!冬天可能來緊!

匿名 說...

好急咩?唔係ar,我office都已經佈置左啦!

JACK 說...

嘩...快成咁