星期四, 11月 30, 2006

工作情緒

火爆...火爆...火爆......小小野都能夠攪到我好鬼炆.....看來我要控制一下.....

9 則留言:

Ryan 說...

靜心幫到你。

JACK 說...

飲一打都無用啦....一個字(急)....就要即時死出黎...最好聽日印起比佢用......

匿名 說...

有時,我都同d廠咁講
"聽日要"

做客,有時係咁架喇!

一係同佢做"唔得,做唔到....無辦法.."
佢奈你唔何架!

JACK 說...

re Crystal :..........呀...不停比人輪姦咁呀......

匿名 說...

Ha...! That's u! I know it!蚊炆係人都會架啦!顧客永遠是對的!無計!
......俾錢大能晒!有野你做晒!.............

匿名 說...

無辦法啦!在這個世上、為了生活只有對現實低頭,我比你更加難受的也有,停一停,想一想,good聲吞佢—不再理它,你記得有一句話是,(退步原來是向前) 平心靜氣吧!!

JACK 說...

re Co:......無計

re EW : .....而家唔係比人鬧...其實唔洗吞....只係我支牙膏比人係咁吱.....吱都無乜姐.....

ivan 說...

輪輪下就慣架啦..haha~

JACK 說...

haha...你比人姦到無晒感覺啦?? haha