星期一, 11月 27, 2006

I LOVE DRUM

近排真係忙都不得了.....好多野都要在deal line之前完成...(有D廢話),以至有好多想做嘅野都放埋左一邊.....買左好多碟未得閒睇,同埋有好多節目都推左.....唯一有一樣野係停唔到嘅就係打鼓.....早前去下去下去到一個停滯位...可以叫做學習嘅津頸位....姐係學到咁上下學習就會開始慢落黎,這段時間其實幾難捱,看似有好多野都識,好多野都做到,對學習開始沉悶,有好多都人會因為咁嘅原因而放棄。可惜事實並不是這樣.......

其實要渡過這個階段非要用恆心同自己嘅堅持不可,只要你唔肯放棄,當過左個津頸位,就可以升華到更高層次....又再有生氣地練習,令我堅持嘅原因好簡單....I LOVE DRUM

9 則留言:

JACK 說...

thx....我無諗過我可以去到點.....我只知我找對左一樣東西,係我最鐘意.....而且係玩得最開也嘅....

匿名 說...

Yo Man!我既格言:興趣大於一切!Keep going!

匿名 說...

繼續努力呀..drum man...
希望有日睇你表演...見到有隧band後面坐左個鼓手係jack..你..hehe~
雖然我見過好多勁人...都係肥仔 =P

GG

Ryan 說...

可能你要增肥才可突破這樽頸位;-p

JACK 說...

re Co : Sure 啦...

re GiGi :係啦多數都係肥人,但又鬼死咁靈活

re Ryan :唔係掛.... 我唔想肥喎

匿名 說...

我也有同感、繼續努力呀!希望可以和你夾band! He He!!

JACK 說...

總會有幾會....我都要知你係邊個至得架??haha

ivan 說...

天才即係天才~
你頭頂開始有光環勒~
好似睇馬仔衝線咁..不斷up..

過佢頭..過佢頭..過佢頭..

yeah~...收錢~
另一個境界^^

JACK 說...

re ii :其實都仲係好屎家咋 .....真係唔敢認.........果個係再過好多個津頸至到喎...