星期三, 11月 08, 2006

再來看書

花了個多月終於完成左兩本“李天命“的著作...一本係“李天命的思考藝術“,另一本就係“李天命 -破惘“,自問自己看書是十分之慢,花一頭半個月至可完成一本書,我是不會為看書而廢寢忘食的,我只係會每天在臨睡之前花大約15~30分來看書,天天如是,如是者看書和練鼓已成了每天除了食飯,訓覺之外必做的事情,至於愛看咩書,則無限定,只要係果排有mood睇咩就睇咩,有試過花了好幾個星期...睇晒全套“六鼎記“又有時會看下流行散文......又有時睇下藝術歷史.........咩都會睇下.......而且一定會睇晒....不會看到一半就放棄..........

講返果兩本書都係 97年前嘅著作,都出左好多年架啦,在未看書之前,我一向都對"說話時的謬誤,邏輯分析,“都好有興趣,而談論哲學最緊要係思為清析,這兩本書係以記敍形式把李天命的說話記碌低,以舉出多個說話謬誤作例子,以及個人得角度,講解一套他的哲學思想,又節碌了一場世界級的辯論比實,看過之後無疑有些觀點確係不大苟同,但其實對我個人的獨立思考確係有好大的益處,至小可以減小了好多由謬誤所帶來的謊言.......

PS: 請記住 李天命 不是 楊天命,李天命不是看風水的....不要攪錯....

7 則留言:

ivan 說...

"李天命的思考藝術"呢本我約莫七年前都買過黎睇,而家重係我藏經閣,小弟實在睇唔明,理解唔到..跟著放棄左~有機會你講解下黎聽係乜..我都想知~^^
我就唔係本本都睇哂..睇得哂通常都係好吸引我先得~

Sideco 說...

你都幾好喎!可以咁有耐性睇書!我o吾得家!一對住多字o既o野我就無興趣家啦!SO你見我個BLOG字都吾多一隻就知啦!你可以養成睇書的習慣!Good Done la!

JACK 說...

re ii: 有否記得當年ive嘅藝術欣賞堂.......都有講過咁上下嘅野...果時都幾有興趣架啦....

re Co : 開卷有益呀ma.......

Sideco 說...

係0既!我都要向你學習下先得!不過我都試過睇(笑傲江湖)個D!但最後都係睇左電視版笑傲江湖!Ha...!

匿名 說...

嘩,呢本野我當年都有買,ꅁ我相信如果要消化晒d內容haha一年半載都未心掂!

不過,呢本野真係好掂,對思考有幫助!至於李天命佢本人.....一個字....勁!佢2前曾客串做一有個電台節目10集甘上下,有幸聽過一次...精彩!


佢d事蹟更過癮,聽聞佢講書座無虛席!

JACK 說...

re Tammy :
無錯唔單只勁...仲好串....我有時得閒都會上返明報,聽返佢做嘅節目...

匿名 說...

呢d叫串得起,ꅁ最憎d人串唔起!