星期四, 11月 16, 2006

女友

近排我確係比較忙,無論在工在私,都忙到不得了,有同事見到咁嘅情況,就問我.....

fd :你成都咁多野做,又成日開OT,邊有時間拍拖呀?......(不只一次咁樣問)
J : 下我無拍拖喎......乜拍拖有樣睇嘅咩??
fd : 你個樣唔似喎??你會無拍拖....
J:係喎....無人𠱼呀ma....
fd :下.....你都無人𠱼 .........唔係掛.....
J :......事實就係......

不知咩原因,分了手年幾有多,也未能拾不起信心再次談戀愛,到底係上次真的太傷,定係下個仲未出現,係我要求太高,還是我自視過高,係我享受單身,還是害怕溝通,係我專心事業,還是用工作來麻醉寂寞.....一切一切我自己都無一個好確實嘅答案.....

15 則留言:

匿名 說...

見個topic仲以為你有新女友添...

阿蛇你唔憂無女友啦,點解?因為你個樣唔似囉!

後生仔大把時間啦~努力下工作先啦!

JACK 說...

re Crystal :咁我又唔係太過憂....只係他地問開有感而發姐.....

re Mcc : 佢地就唔洗講啦....甜到漏呀....

匿名 說...

無拍拖係有樣睇架~
你睇我個樣!
呢D咪無拍拖睇囉~~

匿名 說...

咁樣打個「女友」出來,即係恨有番個女友啦﹗

Dicky Chan 說...

你等女溝你,我明架喎。之前拍左咁多年拖,休養返三幾年唔太過。有冇拖拍冇樣睇,但有冇異性緣黎講,你應該多好多啦
.
.
『I LOVE JACK』.....

匿名 說...

拍拖 :

積極+
開心+
時間-
支出-
朋友-
煩惱+

你的堂弟弟

JACK 說...

re M : 好大家無拖拍...飲....

re AA : haha...佢簡直要比封有利事你啦...

re爆格 :人都總有寂莫嘅時候...

re Dicky :了解我的都是你...可能我真係想休息下....

re 大佬:一句講晒...有又煩..無又煩啦

匿名 說...

哈哈!可能係你個樣唔似無,所以其他人唔黏去你樹呢...... 6v6 )

哈佬!我第一次來呢,從Crystal處link來。記得我嗎?

Dicky Chan 說...

『點解我知,因為我地都拍過拖囉』,唔好為一刻既悶/就手,就中返個頭入去。除非你真係覺得自己READY再拍拖。

匿名 說...

Yo Man! 放心喎!冥冥中自有安排!分手係人都試過啦!我亦都試過!分手的確難受!但時間會沖淡一切!Don't worry be happy! MAN!

JACK 說...

re 桔仔 : nice to meet u...:)

re Dicky :咁你ready 未呀??

re Co: 咁又唔算係太過唔開心....從中也覺自己長大了不小....:)

ivan 說...

原來係咁~

匿名 說...

我諗係未遇到下一個者!!

依排我都好充實, 我都懷疑自己係咪愛上左"忙碌"...haahaaha

GG

匿名 說...

問你果個可能係鍾意你, 在試探緊你, 不妨考慮下

JACK 說...

re GG : 努力

re 三界: 果個係仔黎過喎.....唔通佢係基嘅??