星期日, 1月 21, 2007

Wii




首次試玩任天堂新機wii嘅遊戲,全新嘅打機體驗,親身玩過發覺真係好正,攪到我都心思思買返部.......好玩

10 則留言:

MIC 說...

但解像度好屎><

匿名 說...

我有朋友都買左,佢講到係好正好正.
我都想買返部..水機2千蚊唔洗呀!

JACK 說...

re Mic:打機最緊要係好玩姐.....比你一隻gmae 再靚但係唔好玩...一樣係無用.....

re Crystal : 有行貨先啦....又唔會急成咁....

Sideco 說...

正啊!你快D買啦!記得叫埋我一齊玩!

Ki. Yee 說...

哇.. 我見報紙介紹, 真係好正!! 有D GAME 仲可以減肥架!!

BUT...聽聞有人打爆電視!!

ivan 說...

你快d買...我地齊齊上去你度過年^^

ivan 說...

二千蚊水貨邊度有...你既復康界老闆有興趣想買^^

JACK 說...

re Co: 無咩閒錢WOO.....遲D先啦

re 姬絲:我都見到6星期減10磅

re IVAN :Who is 復康界老闆???

ivan 說...

幫佢搞完LOGO都唔知^^

JACK 說...

hahah...oooicic....遊戲部組長...haha