星期四, 1月 11, 2007

小 喇 巴

由細到大對小巴嘅感覺都唔係咁好,主要係因為舊式小巴多數都係半殘半廢,吊起個“極力子“架車到震到好似就來散晒咁,二來就係我試過永遠總站上車就,死等爛等等到滿至肯開車,而中途上車就例必爆晒,而最唔鐘意就係佢地嘅駕駛態度,一味飛飛飛,揸車好似揸大飛咁,我好理解在香港,時間代表金錢,但係一個可憐嘅細路女就咁比你撞死,你個心又會安落咩???

其實車門夾住物件嘅事都經已唔係第一次發生,早10年前身邊有人都試過,最後都係入左醫院算無咩大礙....不過我好希望咁多位司機大佬,唔該你地尊重一嘅乘客啦....唔該慢小小啦,我唔趕架

10 則留言:

Sideco 說...

香港D小巴係咁架啦!紅VAN一向服務態度差架啦!因為私營,無王管!綠VAN就會好D!
但要貪方便一定要答佢!無計!

JACK 說...

不過有時如非必要,我都好小會選擇搭小巴.....

匿名 說...

我試過搭小巴中途要轉車tim ar!
兩架半滿小巴約埋o係路邊等, 叫d客上晒一架小巴, 咁就可以吉一架車出黎走多轉~
不過無計,我唔搭小巴的話要轉車又無位坐,所以都要幫襯~~~

ivan 說...

我都識得有人因為小巴落車有衫夾住車門,司機唔知重拖行幾步,就係咁就變成儍儍地,大好一個大學生,唉

JACK 說...

re 八仔:咁都得都幾過份喎

re Ivan : 唔係掛??咁慘.....

purpleaileen 說...

你又罵得幾好喎﹗完全同意你既講法。哈哈﹗所以搭之前我都有個問題困擾自己。
唔知你有冇喇﹗就係~~~如果搭就會快好多到你想去既地方,但係會有機會付出自己既生命。然後回顧一下自己既一生,再想一陣問下自己,究竟搭好唔搭好呢?
唔知點解到最後,我居然都係搭左~~~唉~~~

JACK 說...

都係果句...自己小心D啦....

Ryan 說...

有次搭亡命小巴由觀塘去荃灣,不知什麼原因,司機駕車緊貼前面的私家車,中間只有大概50cm距離,維持了30秒到。

嚇死我,竟然因鬥氣而差點賠上我們乘客的生命!! \_/"

JACK 說...

其實係取決於個駕駛態度....一股小巴司機都係差D嘅

匿名 說...

雖然我有時都欣賞某部份小巴對我黎講ge方便 (半夜3更可以好快返到屋企)
但我都好討厭佢地嘅態度!!

GG