星期二, 1月 16, 2007

手術中

日前發現家中愛犬,身上的其中一粒乳房上生了一粒波子般大小的硬塊,日前經醫生驗証後,証實患有乳癌,必須盡快做手術切除,今晨請了半天假帶佢出去做手術.....

10 則留言:

匿名 說...

近來聽左好朋友d貓貓狗狗有癌病,唉!
我覺得同d乾糧(食物)有關!
家下我都不停搜索資料,邊隻糧會健康d。
動物點樣叫做飲食均衡。


祝你狗狗早日康復!

匿名 說...

我係tammy,ꅁ唔記得留名千古添

JACK 說...

re Tammy :thx....唔通狗量入面有孔雀石綠???

順利返左來啦,希望都可以順順利利到拆線日啦....

匿名 說...

幾時拆線?

Ki. Yee 說...

祝早日健康!!

JACK 說...

re Ryan :10日後

re 姬絲 :thx......


而家佢郁都唔郁....可能個傷口好痛掛.....

Sideco 說...

小手術來姐!吾洗擔心!

JACK 說...

Re Co :ok啦....而家

匿名 說...

我唔知!不過d動物糧食係人工提練精制過,加左甘多防腐物質&好多化學野,好多牌子謀取暴利,用動物實驗後0既屍體﹠內藏做材料,你話係幾甘差呢!

我聽得太多呢d新聞,家下都好擔心我d貓貓!
近來聽得太多動物cancer,主人都好sad。

Take care!

匿名 說...

wish your dog get better soon ^^

gg