星期一, 1月 15, 2007

Top Music in this Week



前排看了Red Hot Chili Peppers 最新演唱會DVD,一開場果首Can't Stop,真係正到爆,令到我今個星期不停係聽住佢地好多舊作品.....GOOD GOOD




第二就係60年代經典勁band PINK FLOYD 個主音會來HK開個唱.....個主題仲命名為Dark Side Of The Moon 超級經典,所以早前經已買左飛....希望果日快D到了啦.....

5 則留言:

Sideco 說...

Red Hot 當然正啦!我都有聽佢地D歌架!GOODONE LA!

匿名 說...

red hot最新演唱會有得買啦?我搵唔到呀~~>_<



Jacob

JACK 說...

re Co : is Cool 佢D鼓都唔算太復雜....有時自己玩下都好正....

re JACOB :水貨碟...

Ryan 說...

我希望找Dark Side Of The Moon回來聽,溫習一下!

JACK 說...

我有啦...有幾會抄比你....