星期三, 1月 17, 2007

化境

你對我嘅誤解,經已去到一個肓辯嘅地步,我都無咩謂要同你爭辯落去,你話我係咩咪就係咩law.....

始終我最了解自己......

8 則留言:

Sideco 說...

咁真係好大個結喎!要好似你隻狗咁快D做手術啦!
善哉.....善哉....!

匿名 說...

是到了化境還是不想再爭論呢?
給人誤解始終不是味兒…
人與人的溝通確是很微妙,
有時會愈描愈黑,
可有時一個眼神,便知道對方所想...

匿名 說...

唔每個結都可以去解,
能夠解開故然係好,
如果唔夠能解開,就無謂再多廢嘗試,免得這個結纏得愈來愈緊,愈來愈糟!

溝通係雙向0既,1個巴掌拍不響,嘗試化解而不果,真係要睇開d喇,你咪鬥雞眼落下喇

JACK 說...

re Co:

re 爆格: 正是不想愈描愈黑,我就係選擇收口,保留我發言的權利....

re Tammy : 我又怕睇得太開變射理喎haha

Ki. Yee 說...

只要大家覺得對方都是朋友, 重想保留友誼關係..... 只要大家再一次的溝通一起解開那個結就可。

jack..緊記, 時間去越長那個心結會越緊的!! 希望快d解決吧!!

"多一個朋友好過多一個敵人"

JACK 說...

re 姬絲 :其實係我一路都有當佢係FD,唔明點解佢會誤解到咁樣....我都無計,佢中意點諗就點諗啦....唔理咁多....

匿名 說...

oh...做咩咁灰呀??

GG

匿名 說...

我有試過俾好朋友誤會,俾佢鬧完我都冇爭論,好衝動想轉身就走,不過,我當時好出奇地冷靜,深呼吸,然後講:你信唔信都好啦,真係唔關我事架,我真係冇做過,令到係咁嬲,對唔住呀...講完就已經即刻呢埋喊(眼淺o麻...)
第2日一返到公司,誤會我o個位朋友同平時一樣,主動同我笑住講早晨(?)...^^冇事lu!