星期二, 12月 05, 2006

science of sleep


終於都睇左一套好期持嘅電影,Michel Gondry嘅science of sleep繼上一套(無痛失戀)之後,今次絕對無令我失望,道具,背景可看出心思,而故事方面,佢今次都係繼承(無痛失戀),大玩夢境與現實之間嘅關係,玩夢景一向是佢嘅強項,穿梭於夢景與現實之間,令人無發分別到底係現實定係夢境,又引發出人生如夢嘅感覺,從而令我諗起,莎士比亞名句(to be or not to be, that is the question)...

5 則留言:

匿名 說...

唔該哂, 影評家-Jack...hehe

點解依排咁多人講 "to be or not to be...."嘅?!?!

GG

JACK 說...

re AA : 我唔水考試....不過要交project

re GG : 係好多時都會用到句野姐....

匿名 說...

2a,墨攻睇左,我個人覺得好睇喎!

岩岩見到sina果邊有人講呢套戲,又話好睇,搞到我都想睇下~

匿名 說...

多你介紹!等我得閒先睇!

JACK 說...

re crystal : 有D唔明..到底你係睇左定未睇架??

re Co : 得閒先啦...