星期一, 12月 04, 2006

寂寞的男人

正工作中...itrun 正Rundom 左一隻 N年好耐都無聽過嘅歌,頓時產生了共鳴,令我立停下工作,感受一下。一隻歌在不同年紀,不同人生經歷後再聽返個感覺可以差好遠,....聽後無限感慨 ...張學友(寂寞的男人)......可能我真係好寂寞

8 則留言:

匿名 說...

我一早已超鍾意呢首歌,每句都中晒^^

不同年紀,不同人生經歷後再聽返個感覺可以差好遠?

吾通我老?

匿名 說...

真係架!無敵是最寂寞!

JACK 說...

re aa : 深宵時仍在工作分外寂寞....

re M :未有過經歷之前聽,只係會係覺得好聽....有經歷後會較易有共鳴之感.....及幻想空間....

re Co : .....所講嘅果中寂寞...係有D空虛....及無奈

Dicky Chan 說...

唉也
個日唱k唔記得點呀!!
「我們都是這樣失戀的」

Ryan 說...

潘源良寫的詞很到肉,又能做足球評述員,叻!

JACK 說...

re Dicky :下次點返law....

re Ryan : 幾好...中晒我琴晚做緊嘅野....

Dicky Chan 說...

潘源良的詞,的確不錯。可惜佢講波就真係.....嘩!!!嘩!!柱邊出界。原來係撻大q唔中龍。

匿名 說...

我琴晚又唱左^^
又飲......