星期五, 12月 22, 2006

中獎

Yeah! 原來我都算有條中獎運,公司今年聖誕party 我又抽到野啦,數返轉頭原來我每年在office x'mas party 中都係有抽到野返屋企,多數都係錢啦,今年雖然金額唔係多,得幾舊水,當補下今個出血嘅聖誕節都好呀....yeah

7 則留言:

ivan 說...

你舊年都抽到野..抽埋抽埋唔少野喎..

Sideco 說...

真係恭喜晒!請吃飯啦!....Ha....!

JACK 說...

re ii : 都係幫補下姐

re Co: 唔係掛...hahahahaha

remic:yeah

MIC 說...

我都抽到一百大元><
之後.......嘔凸

Dicky Chan 說...

最怕抽到錢,不過俾我中我會全數捐去無國界醫生,有意義嘛。

JACK 說...

re Mic : 嘔凸就一定家啦....

re Dicky : that is good idea....不過我都係好需要救濟果D人喎

owind2 說...

嘩....你年年都抽到野...真係好好彩喎...我係無抽獎運既人...所以有無得食一餐就靠你地呢d 有抽獎運既人喇...哈哈...