星期六, 12月 16, 2006

關你鬼事咩??

藝人徐子琪嫁比李家成.....全城一好似瘋狂一樣,又上頭條,又做封面。就連公司入面嘅姐仔,都眾說紛紜又點點,又點點.....講到係似係佢嫁入去咁,又講話人地嫁幸福...又乜又勿.......又係咁發夢,果個係自己........人地結婚,關你鬼事咩......

8 則留言:

Sideco 說...

呢D咪釣金龜羅!個個女仔都想家啦!所以D女咪議論紛紛羅!同咪你地D人又八!所以咪越搞越大羅!同埋D有錢佬又鍾意搞大俾你睇!八個字啦!『不知所為 ,無風作浪』

匿名 說...

見到你段野,真係想倒杯冰水俾你飲等你冷靜下,因為你好似好激動咁!
可能呢期無乜新聞先攪到咁大件事咁姐,況且人地用左咁多錢黎攪個婚禮,點可以唔張揚先得嫁,要俾人知佢幾咁有錢嫁嘛!
Re:sideco~唔係個個女仔都想嫁人豪門嫁!

JACK 說...

RE Co:全香港真係好多8人

re Miriam :因為實在太煩啦.....所以咪炆左Dlaw

Dicky Chan 說...

我覺得呢段新聞最威既,係洪金寶

『挑,有咁多錢,咪又係執我個仔二灘』

正經咁講,人地打下飛....sorry,人地幻想下發下夢唔俾咩。到佢嫁左去,發現出出入入都有個保鏢,就小鬼啦!!

再講,睇下大李嘉誠老婆,據聞係李包二奶...自殺
又睇返李兆基自己離左婚十幾年

再睇下當年霍震霆,朱玲玲,當年咪又係全城轟動,夠發晒夢啦,而家咪又係離左婚,咪以為做有錢佬老婆就好爽。
冇咁上下道行,呢個位都坐唔到最後。

JACK 說...

roroal agree with u......不過我深信有好多女,都係認錢唔認人嘅.....

Dicky Chan 說...

試代入一想,係,有錢我都仆去嫁,但當你享受同一種生活十多年,但重有成三十年會點,女就愈黎愈老,本錢漸冇,男就本錢依舊可溝青春少艾,噢..又用錯字,係俾女溝。

到時日日孤伶伶,老公返工都唔想見多你幾面啦,到時咩名牌你都可以垂手可得,但...人生樂趣.....

所以朱玲玲,廿年後的今日,唔洗湊仔,冇野做,要去打羽毛波,就係樣版。

Ki. Yee 說...

無法啦... 因為每個女人都想釣金龜!!
每個女人都想有呢d 童話式婚禮!!

但我自己就覺得... 竹門始終都要對竹門!! 真係嫁到入去, 可能只是表面風光!!

JACK 說...

re AA:都幾多架....我都可能係其中一份子

re Dicky :所以咪話law...開了個頭咁大,到時離婚,又有排寫啦....

re 姬絲 : 無錯,王子得一個,無數豬排...不停發夢