星期日, 12月 17, 2006

06年大事回顧

年近12月尾,係時候為自己作返個大事回顧,06年頭曾經定下了好幾個計劃,大部份都可以一一實現,雖然唔係D咩大計劃,大動作,但一步一步實踐,總會有成功嘅一日.....事不而遲,回帶.....

1.第一個回顧就當然係單支韓國遊啦,都好多年無出國外遊啦,對上果次都經已係讀書時期(返大陸唔算),而且作為自由行都係首次,由book機票,到計劃行程,再到出發,自己找酒店,食咩,做咩,全權由我自己控制,果個感覺係真係好自由,好輕奮,....而且自由行至可以真正在果度感受下當地人生活,與當地人對話,食地道小食,行下當地菜市場,吸下當地地空氣,雖然攰,但有價值,雖然唔係豪華遊,但經已非常非常滿意了。

2.第二樣就唔係好野啦,我好飲酒雖然免強叫做飲得,但總有醉嘅時候,醉酒當然係會亂事,雖然出事果個唔係我,但某程度我的確要負上大部份責任,到最後平安無事,經已算係不幸中之大幸,在此對當晚影響到的朋友致歉,(不過亦想同你講句,你唔飲得唔好夾硬來)

3.好多野都完左啦,輕鬆晒,我講嘅係,我家中大玩具(drum set) 經已供完啦,分期左成年,而家終於可以多返小小錢洗啦........

而第二樣就係個讀緊課程都經已arm arm 完左,其實個課程主要係比左個新嘅路向,話比我知我下一步要點行,而且亦認識了好幾位好友,也成為了我合作的伙伴。yeah 以後星期6終於可以free D去玩啦

4.第一個學生,學鼓都有幾年了,雖然仍在有侍進步之中,但對於基本技巧,對我來說仍是卓卓有餘,而且教人打鼓都需要吸收經驗,也是個今年首個嚐試,課前被課,作為溫故知新,都係一件好事....


5第一個web site 制作,多得呀MAY個家姐肯比個咁嘅機會我,作個首次的嚐試,佢家姐因為結婚原故,想做一個wedding websit ,咁設計重任就落在我的身上,之前從未做過website,這次算係首次,劃多劃小總會有D壓力,但有個咁難得嘅機會,就一定要好好把握,多得友人作我技術上支援.....雖然自已睇返仍有幾多不足位,但主人家都十分滿意,同時亦為我帶來了其他工作.....當然會越來越忙,不過也是值得的.......

KATHY結婚網
http://www.kathyjoe.net/

06 大計對照(上年定下)
http://jacksit.blogspot.com/2005/12/06.html

12 則留言:

Sideco 說...

喂!07有乜大茶飯記住預咪我啊!老友!Ha......!

JACK 說...

re Co :sure al 老友記....

re AA :今年真係唔錯...多謝晒

匿名 說...

第一個學生,令你教得勞氣了.....

JACK 說...

re Crystal : 都ok啦.....

ivan 說...

hehe..想知你個酒後朋友最後有無事呢..

你既回顧..可以講一個字...勁

順便提一句..你可能會收到我朋友電話搵你幫手做freelance..hehe~

MIC 說...

你做個個WEB幾得wo,但有少少不足係出相太慢,如果可改到就99分^^
你收幾錢freelance架..hehe~

匿名 說...

你呢一年似乎過得好充實喎,下年嘅目標set左未呢?

JACK 說...

re ii :謝過先....都有好多樣野完成到...幾滿意...

re Mic : 多謝..都仲有好多野可以再好D嘅....價錢可以慢慢傾

re 八仔:下個post 就會係計劃下年 .....

匿名 說...

haha,有唔少錯宇呢,不如下年ge目標就set一個係改下d錯字呀,kaka...狒臣

JACK 說...

Good idea

Ki. Yee 說...

你今年成績真係不錯,可以獨立地去旅行!! 仲有,個web-site 真係做得不錯, 同mic 講的一樣, 出相快一點會好d!!

快d plan 來年計劃啦!!

JACK 說...

勉強叫做講得出做得到...我會努力架啦.....thx