星期三, 12月 06, 2006

蘇菲的世界

近排對哲學特別有興趣,特意向友人借了一本名位 (蘇菲的世界)嘅書,本書用了小說型式令大家了解一下西方哲學史,主角係一個名叫蘇菲嘅女孩子嘅(希臘文:Sophia代表智慧) 由她順序把西方哲學史,由最早嘅蘇格拉低,柏拉圖,到現在的年代都一一有所交代,而且談到哲學,畫多畫小都會影嚮到宗教,及科學,佢都有包括在內,雖然係有好多都係皮毛,不過對於入門級都經已十分有趣,而且更令我想更深層去了解哲學這門學問....

全書分上下兩本,我剛成了一半........應該好快可以完成埋佢......如果想了解西方哲學史的話,這本誠意推介...

5 則留言:

JACK 說...

RE AA : 未知你講果兩本係講咩嘅呢??

JACK 說...

鳴謝資料提供...

匿名 說...

多謝你介紹!下次借來睇睇!

JACK 說...

其實我都係問人借.....Sorry ...借唔到比你啦....
if 唔想買的話別...我估圖書館會有....

匿名 說...

Re Jack:
O! IC!通常都借來借去家啦!ha...!講笑姐!我會去圖書館睇睇!