星期二, 10月 11, 2005

我在理工大學嘅一項研究工作 Vol.3

今晚又要去做研究,除左如常做一D基本應聲練習,不過今晚又有新野玩,....
我全程都係矇眼進行,玩法係佢有9粒一樣大小嘅正立方體嘅積木,上面有2粒係用沙紙包住以示色別,然後佢張積木3粒1行分為3行,而我就要用手找回果2粒嘅位置,然後佢會比個名果2粒積木,一個叫 A,一個叫B,之後佢會一次過講A向左行一步,B向下行一步,A向上行一步,B.......如事者每粒行3步,講完之後我就要憑記憶話返比佢知A同B所行嘅每一步,同埋佢地最後嘅位置.....好似好易
之後會增加難度,要記得A同B所行嘅6步同位置....哈仲過到關,好!加多一粒叫C,要記得A,B,C所行嘅3步,到仲過到.....最難嘅係A,B,C所行嘅6步.......玩唔到啦.....由於唔可以靠視覺去分別,單憑聲音同記憶確係有D難......不過都幾好玩.....

3 則留言:

ivan 說...

聽落都唔易喎..你已經好勁啦^^
我記性好差...比我死左好耐一.一"

Ki. Yee 說...

我想問問, 盲人觸覺, 聽覺會比一般人敏感!test數句準唔準架??

JACK 說...

佢話其實係關於空間感同,記憶力,因為只可以摸一次,知到左個位之後,就唔可以再摸,一定要用個腦記往點行.....

其實ABC行6步我都可以答對晒個A,B就對一半,C就完全唔知行左去邊 哈