星期四, 10月 27, 2005

Robbie Williams Album



自從better man 開始買robbin嘅碟之後,除精選碟外一路都無乜間段過,一向都係佢嘅中實fans....上一次嘅新歌album要數都有成3年前,實在等得太耐啦,之前知到佢會出新碟,一路都好期待,而家iturn除左可以比人買歌之外,仲可以幫D歌比comment,我見到佢Dcomment都非常之好,overall有成4.5粒星,事不而遲,放工去開旺角練鼓,順道張佢據為己有。一返到屋拿拿淋開黎聽下,無錯等咁耐都係值得嘅,係水準之作,而除碟附送making of DVD,都令好忙嘅我花了半小時去睇左佢.........

講開iturn,今早比我發現到佢有中文歌賣,開頭無意中入左個chinese song 嘅 Area ,入面嘅大多數都係國語歌,唔知佢台灣定大陸啦,好多都唔識,不過都比我揾到D廣東歌,唔好以為係古巨基,陳亦信果D咁勁嘅歌星,景然係官因那同江欣慈,唔係掛佢都D歌都可以在iturn買到...都幾古怪, 仲有iturn係用英文,所以D歌名都係用國語并音,唔係好明....哈

8 則留言:

匿名 說...

Oh...u bought robbie's album already?! is it reli good? i didn't bought any his CD, but i'm quite like his songs sometimes! Any good songs recommend? =)
gigi

JACK 說...

暫時都係聽緊主打果隻,tripping.....

Stan Yuen 說...

I don't think its good as the previous one.....disappointed. Hey~try to listen to a band call "Soulwax" if u have time, its very good!!

JACK 說...

reaily....可能我係佢忠實fans 啦....哈

ok i will try to play that
let me Pre-listen in iturn music store

Ryan 說...

似乎官恩娜真係好紅咁喎!不過用國語拼音唔方便

匿名 說...

來留個言先!
終於得閒到你這裏來看看,今日又收到$10的 url,原來大家都鍾意寫下野。

JACK 說...

wellcom man......:)

大家不防上去睇睇,我見有林一𡶶張相,不過唔見佢D歌...

Dave 說...

??????????????. ???????. !!!!@@@&!@%$**/.