星期五, 10月 21, 2005

底處未算底??

自從開始入左低潮期之後,好似有連帶關係咁一浪接一浪,在不同的範籌中都總有D地方係令我感覺到錯敗感,由工作到生活都無一幸免,到低幾時先至到谷底呢,到左谷底我又可唔可以反彈呢??仲係未知之數.........

5 則留言:

ivan 說...

只有知道自己係谷底既時候...
就會知道高峰將會黎僅^^...
恭喜哂!!

JACK 說...

在谷底又點會見到山𡶶呢??

Dicky Chan 說...

你呢種感覺,去年有半年時間我都係咁,點呢?每日都想到左谷底未?又....幾時回升呢?
好多野都好唔如意,就連叫個快餐都要漏單,搭小巴連續做幾次第17人,大單野個d就重勁.....夾夾埋埋....都好煩
anyway,過左之後,做到既盡量做好d,做任何野都預返d buffer位,慢慢就會ok架喇,到你慣左一排,不知不覺低朝就會回升

JACK 說...

我都相信而家係一個時期嘅迷失......終有一日我可以企返係度嘅,一定唔會令人擔心...

thx every one

Ki. Yee 說...

人的一生遇上好幾次低潮, 只要學識企得起身, 種種困難都可解決的。

你試想下, 假如人一生平平穩穩,沒有任何高低潮, 感覺好似白過的一樣, 沒有任何意義了。

JACK...努力面對現在的困境吧, 好快就會高峰來臨。